Var ut i skogen i går och kikade lite på veteranbilsrally.Vädret var kanon och det var ca 100 anmälda bilar allt från Alfa Romeo till Porsche så det var riktigt kul.Jag tog med kameran så här är några bilder. Klicka på bilderna för fullstorlek. Det är ok att använda bilderna på Garaget.org men fråga först. Kommentera gärna. Mvh Patrik
Fina bilder! Och jo det är klart att rally är intressant, speciellt med vetenarare
Tack så mycket
diamond_ skrev:
snygga bilder...
Tack så mycket roligt att dom uppskattas.
Rally_Dalle skrev:
Klart rally är intressant:P fotar du mykt rally? Va inte på ARC i lörd va i finland på F-cup Ralli ist:P
Jag fotar allt som brummar och luktar avgaser;) Tyvär har det inte blivit någe foto direkt av rally tidigare då det alltid är en massa annat som ska göras.Men i går så prioriterade jag rally då jag älskar gamla bilar.Jag är ju gubbe numera så dessa bilar är ju dom som jag tittade på när jag var grabb så då blir det extra kul tycker jag.Det var lite svårt med ljusförhållandena i skogen om man gömför med en bantävling där ljuset faller mycket jämnare.Kanske tar med blixten nästa gång?Tror att det kan bli bättre bilder då med lite upplättningsblixt.
tjena! tänkte höra om jag fick använda bilderna till mitt skolarbete? har webdesign och ska då göra en hemsida som handlar om rally legender och dina bilder är perfekta! vill du jag ska lägga en länk eller ska jag photoshoppa in ditt namn i bilden?
tjena! tänkte höra om jag fick använda bilderna till mitt skolarbete? har webdesign och ska då göra en hemsida som handlar om rally legender och dina bilder är perfekta! vill du jag ska lägga en länk eller ska jag photoshoppa in ditt namn i bilden?
Du skriver foto Patrik Karlsson under bilden bara. Är det för tryck eller web?