2924
Sök

Msn kontakter saknas

1 043 Inlägg
17 augusti 2009
Trådstartare
Hej!

felet började idag vid 13.00 när jag loggade in på msn, då jag ser att x antal 100 kontakter saknas på msn listan, jag loggar ut och loggar in igen.. utan resultat.. installerar om msn utan resultat.. provade guiden som fanns på msn hemsida om att ta bort lite filer och så utan resultat..

Någon som varit med om samma sak?

det är samma vart jag än loggar in, verkar ligga hos msn som felet är att mina kontakter försvunnit? mad

Mvh

Försöker iaf
12 819 Inlägg
17 augusti 2009
Hänt mig med. Inte så mkt att göra åt. Jag lyckades iaf hitta alla adresser till kontakterna i msn inställningarna men fick adda alla på nytt.

För mig var det bara ett fåtal (5-6st) som försvann. En fråga bara, har man nytta av alla de x 100 kontakter? yikes

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 043 Inlägg
17 augusti 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Hänt mig med. Inte så mkt att göra åt. Jag lyckades iaf hitta alla adresser till kontakterna i msn inställningarna men fick adda alla på nytt.

För mig var det bara ett fåtal (5-6st) som försvann. En fråga bara, har man nytta av alla de x 100 kontakter? yikes

Mvh Tommy

Tråkigt är det.. nu ligger det hos Msn supporten iaf.. fick svar men det hjälpte inte.. så någonstanns på vägen har det gått snett..

hehe klart man har!

Sanizz
17 augusti 2009
Du har inte testat att leta efter kontakterna på hotmail, vad jag vet så brukar dom sparas där med?

1 043 Inlägg
18 augusti 2009
Trådstartare
Felet var att när jag loggat in på windows mobile och sedan loggade ut så försvann mina kontakter för de sparades inte i mobilen som de ska göra.. så där rök alla dem.. bara att börja adda om!

67 Inlägg
16 juni 2010
Tja.. Jag fick samma problem här om dagen loggade in på msn via min HTC msn mobile och då försvann mina kontakter men inte alla typ ca 50% skulle jag tippa på.. jag läste att en hade hittat kontakter i hotmail jag skulle gärna vilja veta hur du gjorde. spelar ingen roll om jag måste lägga in dem igen men jag orkar inte leta upp alla kontakter på alla olika saiter som man har. så jag skulle gärna vilja veta var i hotmail man hittar dem

2 038 Inlägg
16 juni 2010
om ditt MSN blir hackat, så raderar dom alla dina kontakter och ändrar så att alla mail hamnar i skräpkorgen och att alla skräpmedelanden raderas direkt. (råkat ut för det) det kan vara en av anledningarna. Folk på din kontakt lista brukar bli lite sura på alla mail med bifogade keylogger filer man spamar ut till dom via msn också i dom lägena xD

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
16 juni 2010
MSN är ju nå jäkla jippo, slutade använde det programmet för länge sedan. tongue
Kan ju passa på att tipsa om Trillian Astra. Man har lite mer kontroll, det tar mindre kraft av datorn och ser bättre ut.
Det kan hantera msn, yahoo och alla andra olika tjänster. (i samma program)
Finns även en PRO-version för den som vill punga ut (eller inte har ngt imot att använda ögonlapp och träben wink)
Senast redigerat av LeafBox (16 juni 2010)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sök