Rallon skrev:
lilltofta skrev:
Rallon skrev:
de var ju det jag menade. han som ser det och tycker det ska bli ändring måste ju ta tag i det då och se till att de blir bättre, jag håller med om att det inte funkar så som det var för det kommer att hända något snart isåfall... såg exempelvis subarun som fick 4-hjulssläpp och började kana ut lite mot kanten men han lyckades ju rätta upp det men så kommer det ju aldrig vara hela tiden.. förr eller senare kommer det att ske en olycka, och jag var inte ironisk när jag föreslog konor eller liknande, då får man ju en klar linje att stå efter, eller har jag fel?
Nej du har inte fel, de vore ju mycket trevligare för alla om man anordnade mycket bättre. eller hur.. ser till att innan man sätter ut datum och så kan man väll kolla upp vart man kan ha en sammligsplats där man inte är i vägen någonstans och när man ska köra så de är säkert både för trafiken i övrigt och publiken, se till att de finns te.x parkeringsplatser så ingen står i vägen , finns de folk som är villiga att ställa upp att fixa konor och sånt de är ju inte så svårt om man bara skulle anstränga sig så skulle de bli bra eller har ja fel ? ???
det låter kanon bra... får se till så det blir verklighet bara..
![smile](img/smilies/smile.png)
Jo kan ju alltid hoppas eller hur
![smile](img/smilies/smile.png)
"Driv it, like you hate it ! ;)