om du har separat hellljus så hadde jag tagit 50 watt. har själv 35 på halv och sen 50 på helljuset=) men på h4 hadde jag kört på 35 annars så blända det för 50 watt är starkt som fan.
Jag har 35w (5000k) i både hel och halvljus, och det lyser Väldigt bra. Du lär inte bli besviken vad du än väljer då båda lyser mycket bättre än halogen lampor.
blir ju starkare men på helljus så kör man 50 tycker jag=) men är ju jag de. är ju ändå helljus och du blända ju av vid möte så och sen lyser det nått enormt bra
jag är ute efter xenon kit med en H4 lampa...jag vill att det ska vara xenon på BÅDE halvljuset som på helljuset. jag kollade på klimpans länk, men när man väljer glödlampa där så står det "singel, endast halljus"
jag är ute efter xenon kit med en H4 lampa...jag vill att det ska vara xenon på BÅDE halvljuset som på helljuset. jag kollade på klimpans länk, men när man väljer glödlampa där så står det "singel, endast halljus"
vad menas med det egentligen?
ska finnas bi xenon på den sidan med fast dom är dyrare än vanliga xenon kitt. och det är en lampa med båda halv och hel i samma lampa.