3813
Sök

Hjälp tack

41 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
hej har en 740 90a som verkar få för mycket soppa sen när man kör å håller gasen jämn rycker den men inte när man står still jag får fel kod 123 å 224 å ibland får jag även fel kod 121 men så fort jag nollar boxarna får jag inte den koden den kan bara komma ibland

Avstängd
424 Inlägg
30 augusti 2009
öööh? fattar knappt vad du skriver! men ändå. gjort något motorbyte på sistonde? bytt styrbox, spridare? bla bla, nånting med tändning eller bränsle försörjning på bilen?

Skriv lite tydligare så går det nog bättre ska du se smile

team Svineri. Volvos under construction.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
30 augusti 2009
Ja du har ju felkoderna. 1-2-1 är felsignal för LMM.

Sen fixa en bättre rubrik!

Jonas

41 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
nee inget motror byte vad jag vet han gick bra ett par dar sen början han bluddra han ryker svart ibland alltså e man ute å åker med bilen å håller gasen jämn räcker den men trycker man lr släpper gasen går den skit bra

471 Inlägg
30 augusti 2009
då äre nog lmm som en tidigare skrev här byt den å se hur han går

Skiiit du nedde ! ;)

Avstängd
424 Inlägg
30 augusti 2009
740_figge skrev:
nee inget motror byte vad jag vet han gick bra ett par dar sen början han bluddra han ryker svart ibland alltså e man ute å åker med bilen å håller gasen jämn räcker den men trycker man lr släpper gasen går den skit bra

Helt klart nått problem med luft/bensin gissar jag... Men snacka med volvo_mannen. han kan nog detta bättre än jag hmm

Lmm kanske?

team Svineri. Volvos under construction.

41 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
oki får se om jag får fler bra förslag

Forummoderator
10 576 Inlägg
31 augusti 2009

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök