Jag e på två dagar går med bra Största träffen i västsverige
hehe det hade ju vart skit fränt . det hade ju lätt kommit folk. det e jag helt övertygad om. men kommun och allmänhet tycker väl inte om när det e bilutställningar och körningar så dem släpper väl inte på nån plats som man kan vara på
hehe det hade ju vart skit fränt . det hade ju lätt kommit folk. det e jag helt övertygad om. men kommun och allmänhet tycker väl inte om när det e bilutställningar och körningar så dem släpper väl inte på nån plats som man kan vara på
Hoppas nu att det är många som kör nu.
Någon el några bör ta tag i detta och prata med kommun och polis ang om att arr en större träff med alla dessa aktiviteter.
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Hoppas nu att det är många som kör nu.
Någon el några bör ta tag i detta och prata med kommun och polis ang om att arr en större träff med alla dessa aktiviteter.
jag kör nog några repor som det sur ut just nu iaf.
jo det hade vart skitkul om nån ville göra det men nån ska ju orka och lägga ner massa tid och energi. plus att man ska marknadsföra att det e träff osv så att det verkligen kommer folk. det tar ju en del tid. men som sagt. jag hade tillbringat hela dan om det va massa olika grejjer man fick göra.