3797
Sök

BMW 320i E36 | BMW [//M]otorsport | SÅLD 6e September

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 september 2009
Trådstartare
Simon0 skrev:
Det kanske går att polera om det nu skulle vara urblekt runtom emblemet?

får hoppas på det, annars så får jag ju helt enkelt sätta dit det igen.. smile Svårare en så är det ju faktiskt inte.

KHM Racing
140 Inlägg
7 september 2009
dcay skrev:
quuz__91 skrev:
Jag tycker personligen att du ska ta bort det smile

jo det blir nog så faktiskt.. får hoppas det inte syns att det vart ngt där bara .. du ska inte med till rudskogen på lördag alltså? smile

nej nej det går inte för sig. blir ju total ombyggnad i garaget wink hjälper du till så fort vi blir friska eller?

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 september 2009
Trådstartare
quuz__91 skrev:
dcay skrev:
quuz__91 skrev:
Jag tycker personligen att du ska ta bort det smile

jo det blir nog så faktiskt.. får hoppas det inte syns att det vart ngt där bara .. du ska inte med till rudskogen på lördag alltså? smile

nej nej det går inte för sig. blir ju total ombyggnad i garaget wink hjälper du till så fort vi blir friska eller?

jo det va det jag tänkte, men det e ju lika bra o fråga tongue Ja det e klart! har far din hunnit med nått än eller ?

128 Inlägg
7 september 2009
dcay skrev:
Simon0 skrev:

får hoppas på det, annars så får jag ju helt enkelt sätta dit det igen.. smile Svårare en så är det ju faktiskt inte.

Sätta tillbaka - 'fega ur' kallas det ;-)

Licenssvetsare
927 Inlägg
7 september 2009
Trådstartare
Simon0 skrev:
dcay skrev:
Simon0 skrev:

Sätta tillbaka - 'fega ur' kallas det ;-)

haha, får la köra på hardcore sättet då.. omlackning wink

979 Inlägg
7 september 2009
putsa & gno efter emblemet, det hjälper. Ta rubbing & sen polera efter. De gjorde jag, o min bil är äldre än din:P de fungerade skit bra. Denna bilen blir riktigt stilig. Och föresten, om de inte fungerar att få bort märkena efter polering & de, sätt då dit ett emblem igen, men köpt då ist ett splitter nytt. Ser lite fräshare ut då=) dom små detaljerna som gör helheten. Lycka till, ska förska följa detta så gott jag kan.

Hpc

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 september 2009
Tror inte det blir så farligt urblekt, vita bilar brukar inte vara jättekänsliga ju. En kompis har en lika gammal Saab som din fast röd, när han tog bort emblemen syntes "900" på lång väg men numera syns det knappt ens om man kikar närmre. Så kör på bara smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Tror inte det blir så farligt urblekt, vita bilar brukar inte vara jättekänsliga ju. En kompis har en lika gammal Saab som din fast röd, när han tog bort emblemen syntes "900" på lång väg men numera syns det knappt ens om man kikar närmre. Så kör på bara smile

Efter att så många tycker att det är snyggare utan (inklusive jag) så blir det nog att ta bort emblemet.. Blir antagligen inte denna helgen då jag har fullt upp med rudskogen och att renovera en kompis garage, men helgen efter det ska jag se om jag kan fixa in nån dag med bilen, har ju tillochmed fått låna en stereo, ligger o väntar på mig hos min farfar så jag får röra mig dit ner och ta kort på den nån dag smile

AnderssonE30 skrev:
putsa & gno efter emblemet, det hjälper. Ta rubbing & sen polera efter. De gjorde jag, o min bil är äldre än din:P de fungerade skit bra. Denna bilen blir riktigt stilig. Och föresten, om de inte fungerar att få bort märkena efter polering & de, sätt då dit ett emblem igen, men köpt då ist ett splitter nytt. Ser lite fräshare ut då=) dom små detaljerna som gör helheten. Lycka till, ska förska följa detta så gott jag kan.

Jo det får nog bli så du, farsan är en jävel på sånt så jag får ta hjälp av honom smile Jo det bli nog nytt isånnafall, som du säger så syns det ju faktiskt när man byter ut sånna saker smile

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
8 september 2009
Ser skitbra ut! Prenumeration lagd!

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Holmii skrev:
Ser skitbra ut! Prenumeration lagd!

Tack så mycket!

Allansson
8 september 2009
Kommer bli bra detta. Ska följas!

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Allansson skrev:
Kommer bli bra detta. Ska följas!

tackartackar

KHM Racing
140 Inlägg
8 september 2009
Har du inga planer på utseendet som skulle kunna komma ganska så snart?
Sugen på lite nya fina bilder smile

Sponsorer:
Dekaltrim.nu

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
quuz__91 skrev:

Blir nog nya bilder i helgen, men jag tror inte det blir nån drastisk ändring av utseendet fören helgen efter denna, då kanske jag sätter på nytt ändrör och sätter i stereo, baslåda, 6x9or och steg.. men vi får se hur det blir .. smile

KHM Racing
140 Inlägg
8 september 2009
dcay skrev:
quuz__91 skrev:

Blir nog nya bilder i helgen, men jag tror inte det blir nån drastisk ändring av utseendet fören helgen efter denna, då kanske jag sätter på nytt ändrör och sätter i stereo, baslåda, 6x9or och steg.. men vi får se hur det blir .. smile

okej okej låter ju vettigt. vad blir det för baslåda nu då? smile  börjar du må bättre förresten för imorn åker ju mamma till Spanien och jag tänkte börja i garaget imorn på dagen och tänkte om du orkar hjälpa till lite? smile

Sponsorer:
Dekaltrim.nu

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
quuz__91 skrev:
dcay skrev:
quuz__91 skrev:

okej okej låter ju vettigt. vad blir det för baslåda nu då? smile  börjar du må bättre förresten för imorn åker ju mamma till Spanien och jag tänkte börja i garaget imorn på dagen och tänkte om du orkar hjälpa till lite? smile

Till att börja med kör jag nog med farsans dubbla gas 10 låda, inte så värst bra med alltid nått att börja med .. smile jo det kan jag nog ! big_smile

Egenföretagare
999 Inlägg
8 september 2009
Knasig passform?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/756503_78phpc.jpg

Jämfört med:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/110756/754776_suiuiy.jpg
Senast redigerat av weeeman (8 september 2009)

KHM Racing
140 Inlägg
8 september 2009
men jag ringer dig imorn typ vid midda eller något och ser hur du mår smile håller med weeeman, det ser lite knepigt ut sad

Sponsorer:
Dekaltrim.nu

Licenssvetsare
927 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
weeeman skrev:
Knasig passform?

*BILD*

Jämfört med:
*BILD*

Hmm, ja, nu när du nämner det så ser det ut o va dålig passform :S Har jag inte ens märkt innan..

quuz__91 skrev:
men jag ringer dig imorn typ vid midda eller något och ser hur du mår smile håller med weeeman, det ser lite knepigt ut sad

Gör du det.. smile Ja faktiskt..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 september 2009
Är det en orginallykta eller någon sorts eftermarknad?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök