Har bytt mv,di kasset kollat slangar,wg,bytt till fullflödes avgas,bytt tändstift till ngk slutar på11.ändå svajar laddtrycket mellan 0,5-1 bar när jag kört bilen ett tag efter den blivit varm.blir tokig snart.uppskattar alla tips.mvh
Jag har samma problem jag också, med svajjande laddtryck, dock tyckte jag det blev bättre då jag monterade ny DI kassett och ny MV, och det av nya grejer inga beggade.
Jag börjar nästan tro att det kan vara bränslepumpen, fast det kanske är långsökt...
Jag jag tycker bilen går bra när den är kall men som du säger när den blivit arbetsvarm då börjar den att dumma sig.
Mest extremt är det vid segdragning, typ omkörning på 5an och 4an, mest 5an. Jag brukar få kugga ner på 3an och ge järnet fast det är ju kul också
har ju automat...inte så roligt.det e ju så att bilen laddar 1,4 ungefär när den ej e riktigt varmkörd.kanske e så att de e wg som inte pallar trycket..vet ej