Kul projekt fan Dessa bmw är dme enda bmw jag gillar Riktigt tuffa, plus M3 bodykitet är så göööösnyggt
Jag är berädd att hålla med, bmw: s Snyggaste modell of all times.... M3 kitet åker på så småning om, det ligger i planeringen och känns som ett måste för att få den riktiga känslan
Hoppas du följer tråden....
Kommer sitta fast klistrad Men var hittade du m3 kitet? För funderar på en sån här som första bil eller som typ "lekbil" tills jag e 18 och känner att man måste ha M3 kitet isåfall
Kul projekt fan Dessa bmw är dme enda bmw jag gillar Riktigt tuffa, plus M3 bodykitet är så göööösnyggt
Jag är berädd att hålla med, bmw: s Snyggaste modell of all times.... M3 kitet åker på så småning om, det ligger i planeringen och känns som ett måste för att få den riktiga känslan
Hoppas du följer tråden....
Kommer sitta fast klistrad Men var hittade du m3 kitet? För funderar på en sån här som första bil eller som typ "lekbil" tills jag e 18 och känner att man måste ha M3 kitet isåfall
Väldigt länge sen jag uppdaterade nu, vintern kom och det blev alldeles för kallt i garaget, det försvann mer pengar än det kom in så jag bestämde mig för att lägga projektet lite på hyllan och sätta igång när pengarna började rulla in på riktigt och skolans hårda år var över!
Jag hoppas att någon fortfarande följer tråden och finner den intressant för nu läggs pengar undan för fullt och så småningom ska nya bussningar inhandlas, när dessa finns hemma är det snart dags att få bilen på hjul och hänga i en motor, 3,5L-motorn får bli ett långtidsprojekt medans jag har bilen som busbil
Ska som tidigare nämnt köpa bussningar till i stort sätt hela bilen....Är det någon som har några bra tips på vad och vart man kan köpa, har funderingar på om jag ska köpa från Powerflex, är det någon som har testat med det på sin e30? Funkar det bra eller dåligt?
Nu är det fan på tiden att jag tar tag i det här igen, känner att energin till att hålla på är på väg tillbaks ordentligt och lite feedback här skadar inte det heller!
Idag har planerats för hur bygget ska se ut och vart jag ska börja för att ta mig vidare. Plockade fram alla delar jag har till bakvagnen och började mäta lite, håller även på att försöka få bort rester av dom gamla bussningarna som satt i bakvagnsbalken. Bussningarna till bärarmarna i bak och till balken i bak kommer förmodligen och förhoppningsvis beställas nu i veckan.
Ska även få lite hjälp av farsan att helsvetsa delen av längsgående balken på vänster sida som jag bytte ut. Nu läggs fokus först och främst på bakvagnen så jag får den klar med drivaxlar och hela kalaset. Detta ska försöka finansieras samtidigt som jag håller på att ta C-kortet men det ska nog gå bra!
Kom med lite schysst feedback nu gott folk, det behövs för att den här nytändningen verkligen ska få fart!!!
Det är bara att hålla igång nu då medans humöret är på topp Lägg upp lite bilder också
Bilder kommer så fort grejerna kommer! Eller önskas lite bilder på liket som det står nu? Haha :-D
"Liket" funkar med, vill ju se om du verkligen gjort nåt!
Haha, då får jag rycka fram kameran i helgen och ta lite bilder på skalet, imorgon kommer bussningarna beställas för då har jag fått en fullständig prisuppgift! :-)