lodiseN skrev:
det kan bara vara så att Margareta 74 gick över till andra sidan vägen för att hon inte ser så bra. Varför snacka så jävla mycke om Evon 'Evon har för mycket effekt för dum förare' . Med en gång det är någon lite mer kompetent bil så är det Kalle 20 som har kört för fort och tatt med Kerstin 40 i leken in i busken.
Jag förnekar inte att gamlingar är farliga, och jag tycker också att ungdomar med feta bilar brukar få skiten för allt ont som händer i trafiken, men allvarligt talat... precis som "Xuri" sa så så är det en vänsterkurva och Evo´n kom över på fel sida och bägge bilarna befann sig på högersidan(från evon´s håll sett). Hur kan det inte varit evons fel?
Jag är som tidigare sagt väl medveten om att är man ungdom och har en fet bil så får man skit för allt. Men rätt ska vara rätt och den här gången ser det ut som att det troligtvis var evon´s fel, och det ser ut att ha gått fort! varför gasar man på ett sånt ställe liksom? och vid den tidpunkten?
Jag tycker inte att föraren förtjänar att bli av med körkort osv. utan jag hoppas att han och hans kompisar klarar sig utan bestående mén. Jag hoppas att han köper en ny evo och ger sig ut i trafiken igen... men att han lär sig en rejäl läxa av detta.
Senast redigerat av AcesHigh666 (11 september 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.