3243
Sök

JOM Frontblinkers & Angel eyes till golf 3

2 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
Hej!

Har lite frågor om JOM Frontblinkers till golf 3. Har inte hittat några man kan köpa i Sverige. Kanske dum fråga, men är de lagliga i Sverige och blir de godkända vid besiktning?
Letar efter ett par med dimljus och tror jag har ett par begagnade på gång som är ganska nyss köpta i Tyskland. Min VW (Mullers) handlare visste inte hur det var med dom och besiktning. (?!)

Sedan undrar jag vad verkstäderna kan tänkas ta för att montera Angel Eyes på En Golf 3, (vr6) Har hört att det är avancerat att få på dem.
Är det någon som vet om det är avancerat att byta baklyktor till lexus utförande också? Brukar även det vara dyrt?

Alla tips om Angel Eyes, lexusbaklampor och framför allt JOM klarglas till Golf 3 är välkomna.

Tackar på förhand.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
3 maj 2006
de ska inte vara några problem med klarglas blinkers/dimljus, och angeleyes är väll bara å ta bort de andra å sätta dit de nya är väll samma kontakt? samma gäller bakljusen, ta bort de gamla å sätt dit de nya,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Fartdåre!
592 Inlägg
3 maj 2006
Angel eyesen e inga problem. sitter med 4 skruvar o en kontakt bara sen e de klart. Samma bak tror ja!

Här finns klar glas blink/dim nya:

http://www.garaget.org/annonser/?view=61862
Senast redigerat av ventohuan (3 maj 2006)

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Sök