3341
Sök

Vad har du för förmåner på ditt jobb?

59 Inlägg
29 september 2009
Fri verkstad, rabatter på ett stort antal företag, 6veckors betald semester, gratis jobbtelefon med alla samtal betalda, friskvård, rätt så fria jobbtider

Fri fart för ett fritt folk!
14 338 Inlägg
30 september 2009
Growe skrev:
förmåner och förmåner

får betalt varje  morgon medans jag tittar på tv eller ligger och sover ;-)

eftersom avtalen säger att minsta arbetstiden vi har är 3timmar smile min körning tar 1timme från jag åker hemifrån tills jag är hemma igen smile

sen har jag även betalt för att sitta och glo ibland i 3-5timmar

vet inte om det är löneförmåner direkt
ibland får jag även förmånen att städa efter utvecklingstörda idioter som inte kan dricka normalt
och som grisar ner något fruktansvärt
eftersom dom tydligen är för dumma för att förstå att man inte behöver hälla ölen på golvet
eller pissa i handfatet och brevid toaletten

hur man nu kan lyckas pissa i ett handfat i en bussjävel?!

kom på att jag så klart har telfon oxå
säkert så får jag ta med mitt fordon hem på natten varför man nu skulle vilja det?!
en rostig ford transit som lastar 18personer är inte så där jätte spännande vill jag lova smile
utan lås dessutom

tillgång till tvätthall med riktig högtryck
sen har jag faktist tillgång till full verkstad med 3st lyftar och 3x allt i verktygsväg
fast det är genom gentjänster man gjort åt andra arbetsgivare som man själv inte jobbar åt smile
kanske räknas som arbetsförmåner det oxå smile

Kör fort så hinner inget hända...

40 Inlägg
30 september 2009
jobbar som bonde.
förmåner: får jobba så mycket ja vill, väldligt omständigt sysslar med välldigt mycket oliga saker. billig diesel, tillgång till verkstad, tvätt och mycket mer

Sök