3254
Sök

Stulen 850 Göteborg m,m

25 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
Tisdagen den 8 sep stals min blåa 850 PXP839 på Gjutjärnsgatan på GB´s parkeringar. klockan 11.55 sågs en tyskreggad Opel astra guldfärgad vid bilen Och en Mörkhyad långman.
Inte nog med detta 1 timma efter att den blev stulen så hade vi inbrott hemma, Runt 13.00 sågs en Röd Saab 9000 / 9-3 köra från kållered men vart den tog vägen sen har vi ingen aning om.

Bilen hade MICHELIN klisterkärmen små fram på spoilern och på listerna vid bakdörrarna.

Torsdagen den 10 sep hittades bilen någon stans på Bratteråsgatan / Bratterå backen vet inte vilken för polisen säger olika tongue på Lindholmen, När den hittades var den totalt slaktad på allt man kan tänka sig stog på skivorna. skall lägga in lite bilder på den när jag har fottat från bilia

Ljud i bilen m,m
Baslåda: Kicker Comp DC10
Stereo: Pioneer DEH-5100UB
Slutsteg: Orion AMP 1x1200w Mono block , GAS ALPHAX100.2
Kondensator: GAS CAP10D upp till 1000w + digitalmätare

och mycket mycket mer. kan tyvär inte fixa in bilder på bilen. Så har någon sätt något så hade de varit trevligt om ni messade mig eller lämnade tips till polisen . pga av att jag va så sent ute var att jag drog på semester dagarna efter detta hände så sad men men hade skönt iaf wink

Tackar för mig smile

Flickspanare
728 Inlägg
19 september 2009
Jävla tattare, lider med dig och ska hålla ögonen öppna!

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Intresseklubben
673 Inlägg
19 september 2009
hahaha, finns du här med Kvackis tongue

Fan va surt med din bil alltså.. att folk inte kan lära sig att låta andras saker vara.. hoppas du får tillbaka något på försäkringen iaf..

/Mvh Andreas

25 Inlägg
19 september 2009
Trådstartare
Mjo får la hoppas det grejen är att vissa saker har jag inte ens betalat av skall betalas den 25. sad

Meerx
19 september 2009
Daniel för faaaaan !! Lägg av !

Ska kolla om ja hör nått om detta !

Sök