3870
Sök

2K lack?

Varför Rimmar PJ På Bäst?
85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Jag har lagt på lite lack på skärmkanterna med en pensel å lack för stenskotts påbättring.
Men har sedan efter det läst att den lacken försvinner vid första avfettning/rubbingen så jag undrar om det finns nån stans på nätet eller i Härnösand som man kan köpa 2K lack som är samma blåfärg som min bil?

"Den första bilen i livet glömmer man lika lite som den första kvinnan."
"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

Volvofreak
356 Inlägg
21 september 2009
På audi kanske^^

// Andreas
S40N T5-04

85 Inlägg
21 september 2009
Trådstartare
Dom säljer väll inte 2K lack eller?  Är ju där jag köpte stifftet så man tyck ju dom ska fråga isf om jag vill ha 2k istället för den vanliga dyngan.

"Med en liten bil hittar man snabbare en parkeringsplats. Men det tar desto längre tid att hitta bilen."

1 688 Inlägg
21 september 2009
Bättringsfärg i originalkulör (sprayfärg+klarlack) går ju att köpa hos din återförsäljare i alla fall.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
21 september 2009
Färg kan du köpa utav mig. Pm:a frö mer info.

Mvh Tobbe

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
21 september 2009
Annars kan du gå till en lokal lackerare, dom brukar blanda till burkar !

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

85 Inlägg
22 september 2009
Trådstartare
Losgard: Det är ju den jag har bättrat på men den brukar ju släppa vid första avfettningen.

Speedman: Säljer du 2K kit? Vad tar du för en skvätt till min bil?

_Norrland_ : Okey får testa d wink hoppas dom inte e allt för dyr tongue

Sök