Angående korven på Statoil så är väl säljarna på bensinmackarna de som får ta mest skit dagligen av sura och stressade kunder, så vi behöver inget forum för det. Lite OT sådär..
Angående bedömningarna så är Peoples Choice den enda av värde.. Den enda som känns äkta..
I övrigt så är ett forum ett ypperligt utrymme att vädra sina åsikter på. Se bara på ditt inlägg Ellemark, det är fyllt av åsikter och egna påståenden. Det må vara fegt att sitta hemma bakom datorn och slänga ut en kommentar hit, en kommentar dit. Men ärligt talat, hur många vet vem arrangören är? Hur många har numret till arrangören?
På ett forum kan man lätt skriva vad man tycker som är bra och vad man tycker är dåligt. Lite grundprincipen med just ett diskussionsforum. Rätta mig om jag har fel? Jag ser absolut ingenting fel med det, men när det väl kommer till personlig kritik, det vill säga kritik riktad mot en särskild person så kan det vara läge att ta det mellan frya ögon. I vissa , vädligt tydliga fall, är dock detta inte möjligt då arrangören ifråga gömmer sig för att slippa att ta en diskussion.
Och Ellemark, angående denna rad "Om du har möjligheten att påverka en träff innan, varför i h-vete klagar du på den efteråt när du inte tog chansen innan? Är inte det att totalt idiotförklara sig själv..." .
Är det inte det vi gör i eftersnackstrådarna? Vi kommer med en massa konstruktiv kritik som kan användas inför nästa träff om det nu planeras en sådan. Det är inte lätt att som utomstående komma in och dirigera innan man har något att referera till. Sjävlart finns det dock flera fall där någon väljer att enbart fokusera på någonting negativt utan att för den sakens skull lämna någon som helst konstruktiv kritik, tyvärr.
Skönt att du har åsikter och att du vågar stå för dem. En diskussion om det hela är kanske en bra start? Om det inte är alldeles för fegt att låta det ske över internet?

Just my point of view!