Crozzfire, han får väl lägga ner hur mycket pengar han vill i SIN bil, det är ju fortfarande han som bestämmer, jag tycker att han gör helt rätt i att bygga ljud för mycket pengar
tändspolen? kollar rotor och fördelarlock ifall det är slitet! möjligt att locken kan va sprucket..
tackar men jag ska byta motor till en som inte gått så långt måste hitta garage så man kan göra det där lite svårt o hitta garage , så ljud projektet kommer jag inte hålla på med just nu så fort jag bytt motor så börja jag på ljudet igen
tjenixen jag har inte haft så mycket tid för att lägga in bilder eller skriva men nu har jag:) jag o en kompis bytte motor på min bil för den va krasslig
motorn ur woho
nya motorn i med annan kam i och tillfixad ser bättre ut än på bilden
man ska lägga ner mer pengar på bygget än vad bilen är värd så är det bara ehe tummen upp för bygget
förra motorn va Slut kan man säga hackade när man körde etc så mailade en kille från skåne om att han skulle sälja sin 1,8l som inte gått långt så åkte jag o hämtade den och fixade till den o stoppade i den :p bild på hur motorn jag köpte såg ut kan jag lägga in med