Rspeter skrev:
Brandis skrev:
Rspeter skrev:
Va? vad e leopard för något? Har du inget konkret svar på min fråga?
ja, det kallas allmänbildning, och snow leopard och leopard och tiger är namnet på apples operativ system, likt vi som är allmän bilade lärt oss att windows döper sina namn random som windows xp och windows 7.
"Vi som är allmän bilade"?!? (menade du allmänbildade?) Jag har aldrig suttit vid en Mac. Jag kan inget om Mac. Därav frågan.
Eftersom vissa kör windows på sin Mac så tolkar jag det som att windows är bättre än Apples OS.
jaja, fan det känns lite dåligt att du försöker äga mig genom att klaga på min särskrivning... men jag ser det ändå som seger eftersom du inte kontrat med några nya diskussion underlag.
nej, du borde se det som att apple äger pc världen genom att man kan köra windows med mac, men inte leopard i pc.
nej, men hur kommer sig det då att du lägger dig i en diskussion du är dömd att inte förstå? jag har suttit vid båda, jag är riktigt duktigt i båda operativ systemen, men jag tycker slutligen att apple har lyckats bättre med deras shit, än vad microsoft har gjort med deras, detta beror nog garanterat på att apple os bara säljs med en typ av datorer och inte funkar med andra, så dom behöver inte bry sig en skit om att exempelvis intel utvecklar ett ny processor som inte är kompatibel med det nuvarande os'et eftersom dom har monopol på deras skit... detta har microfosft fuckat upp själva genom att till låta vissa företag utveckla produkter till windows, men sen när det blivit för stor deal, så har windows blivit stämda... detta håller apple hårt i, att inte släppa deras operativ system till vilken dator som helst...då slipper dom skit med monopol och sånt bajs
och allt jag kan göra i windows idag, kan jag göra i mac, men eftersom mina kompisar saknar valuta att köpa en dator med ett äpple som symbol så har jag installerat windows xp så min dator kan kommunicera med windows när jag ska lana... annars så finns det ingen som helst användning för windows i en mac om jag får yttra mig om stånd punkt... dock så har flera av mina kompisar mac, och dom har inte windows, och dom kan min dator "prata" med utan windows, eller problem som dom skulle säga