jalle87 skrev:
Hej Rawad!
Har missad din tråd helt och hållet! Den ska följas från o med nu... Kul med "nytt" utseende. Ser ut att bli riktigt bra! Den ska fotas när den är klar
![wink](img/smilies/wink.png)
kul att du hittade hit, jo då skall bli rätt så spännande o se va jag ska hitta på för motorrummet, kämpar allt jag kan få att piffa upp den en aning´.
japp skall bli en rolig sommar o den ser jag fram emot o fota bilen lite
![smile](img/smilies/smile.png)
Mickeus skrev:
nemen här händer det saker ! du byter kamrem och vatten pump nu eller?
japp en del händer i garaget, jobbar mer än va jag uppdaterar
kamremmen o vatten pumpen va bytta inte för så länge sen av tidigare ägaren, men bilen hade fått stå ute en del så därför såg vattenpumpen så äcklig ut, den hade fått lite rost färg på sig o har samlats lite smuts men i fint skick är den, även kamremmen va helt ny, men jag klippte bort den för jag ska ha en ny o hoppas jag hittar en färgad inte en svart tråkig remm.
paradyne skrev:
den här tråden kommer att följas!
prenumeration är ett faktum!
vad heter bodykittet o var kan man köpa det
? antar att det finns mer roligt på den sidan
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
mkt fin bil förövrigt!
MVH
härligt att ännu en opel frälst hänger på bygget, bodykittet är köpt lite här o var.
köpte en fram o bakstötfångare seperat o byggde om de.
främmre stötfångaren fick jag förlänga fram nertill för att den ska få sig lite DTM stuk, fick även kapa o plasta om vid fram strålkastarna så att den skulle få en bättre passform, fick även förlänga den i höjde lite så att jag skulle få lite smalare framljus o sist men inte minst brddade den.
bakre stötfångaren va det en del pill på den oxå, kapde o plastade o åter kapa o plasta osv
sido kjolarna va något jag bakade hemma helt o de är inte speciel alls.
breddningen va tillverkad för en orginal calibra med lister runt dörrar o skärmar även de är kapade o plaste till egna linjer.
kolla länken nedan, det är min gamla tråd som jag inte vart så aktiv i o inte uppdaterat ofta på som jag egentligen skulle ha fortsatt på, men men ny tråd här o jag får skärpa mig lite med uppdateringar.
kolla denna gamla tråden så ser du hur det mesta gick till, annars hojta till så får jag leta fram lite bilder åt dig.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 18&p=1MVH/Rawad