Integrerad i vattenkylaren. Sitter på vänster sida av kylaren om du står framför bilen. Är det en automat så har du även kylaren till lådan integrerad i kylaren, men på höger sida om du står framför bilen.
kan det läcka ut olja i vattnet den vägen ? för jag har olja i min vatten behållare men motorn går som den ska o tämpen ligger fint inget fel på färgen på oljan eller klet ?
jag såg förut att kylaren läcker lite vatten bara köpa ny är det farligt för motorn att köra med ? jag är inte så bra på motor å sånt ska man ta org eller ?
Blandar den vatten och olja så är det inte alls hälsosamt att köra. Vad gäller kylaren som sådan så är det plånboken som bestämmer vart man handlar ifrån.
Integrerad i vattenkylaren. Sitter på vänster sida av kylaren om du står framför bilen. Är det en automat så har du även kylaren till lådan integrerad i kylaren, men på höger sida om du står framför bilen.
inte för att vara otrevlig eller något men dom mesta bilarna är vänsterstyrda dom bli inte högerstyrda bara för att du står framför bilen...liksom att vänster sida är samma sida ovsätt om du står framför eller bakom bilen ;-)
höger sida sitter i vatten kylaren sitter oljekylaren till motorn och vänster sitter oljekylaren till aut om man har sån