Skulle vilja få lite tips på en bra cd:) kravet är att den har dubbla lågnivåutgångar, för jag ska koppla in två steg. Ett till basen och ett till framsystemet.
Tycker du ska försöka att lägga till ca 300kr så kan du köpa en kenwood 8044a den har 3 rca .. blåtand...usb ..tids-komp å en heldel till.... sen låter den grymt bra
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Tycker du ska försöka att lägga till ca 300kr så kan du köpa en kenwood 8044a den har 3 rca .. blåtand...usb ..tids-komp å en heldel till.... sen låter den grymt bra
Klart det ska vara en 8044 Alla dagar i veckan . Finns nog inge bättre för dom pengarna.
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Okej:P Jo jag har ju hört att många har snackat om den och alla säger att den väldigt prisvärd:) Blir nog att jag köper den eftersom den får så bra kritik av alla:D
Okej:P Jo jag har ju hört att många har snackat om den och alla säger att den väldigt prisvärd:) Blir nog att jag köper den eftersom den får så bra kritik av alla:D
Nu när jag ändå har skapat en ny tråd kan jag passa på att fråga en till sak:) Basen jag ska stoppa in i bilen är en powerbass 3xl 12:a 2x1 ohm. Ska driva den med ett b2 mono på 1800wrms i 1 ohm, 1000wrms i 2ohm och 570 i 4ohm. Jag ska driva den i 2 ohm. Nu är frågan, är det någon som har erfarenhet av den här basen? Ska nämligen bygga en låda till den. Någon som har några bra tips på ritningar? Jag är en kille som älskar bas på höga volymer och jag vill gärna bygga en låda som gör det möjligt:D
Väldigt tacksam för svar, för jag tänkte att jag skulle börja bygga så snart som möjligt!