Första besöket på nätet sedans tävlingen... man vart ganska trött igår efter i i stort sett ingen sömn sedan i Torsdags! (3 dygn)
Bruksbilen som användes för hemfärd (Magnus BMW) skulle självklart börja koka i Jönköping också! 2-3h försening när man bara vill sova var inte kul!
sitter på jobbet och är GANSKA seg nu... 9 timmar sömn tills idag var inte direkt tillräckligt för att bli återhämtad!
Vi kom i alla fall på placering 24 utav 46 startande, och det är vi svinnöjda med!
Verkligen inte illa för att vara första ggn på bana för 3 av oss, och att vi endast tog allt på skoj.... tog det lugnt vid depåbyten osv osv... inget spring här inte!
510 varv blev det totalt, och vi hann köra 23 timmar och 10 minuter innan vi blev svartflaggade för dåliga bromsar. Faktum var att vi då hade kört hur länge som helst helt utan bromsverkan!
Snabbaste varvet var 1:53:093, och kördes konstigt nog på varv 490! (alltså utan bromsar)
I snitt så låg vi runt 2 minuter per varv.
Jag hoppas att alla som var inloggade på vår livestream-chat hade kul också! Jag kommer nog aldrig kunna förklara vilken helt sinnessjuk känsla det var att köra i 120km/h i en skarp kurva mitt i natten, samtidigt som man sjunger "Row row your boat" för full halls!