Fellow skrev:
Elda skrev:
9Femma skrev:
Det är skillnad på att inte bry sig och att inte hinna.
En stor del av anledningen till varför vi har de försäkringspremier vi har är just på grund av skenförsäkringar som felaktigt löses ut.
Idag får man lätt uppfattningen att det skulle vara någon mänsklig rättighet att äga en brutal bil så snart man fyllt 18 år ...
en saab 900 med förgasare går på 15k i trafikförsäkring om du bor mitt ute i skogen och är 18.
medans den kostar ungefär 1000-1500 på föräldrarna, inte överdrivet brutal bil.
Att en saab 900 kostar 15 000 om året i trafikförsäkring är bull! Min kostar 13 000 om året och är helförsäkrad med alla tillägg på mig.
Fyfan va stöddig du är
Du är fan värre än min syster! Shit!
BMWn står på mig! De är för att jag inte vågar leka med "Folksam" om jag kommer där i en moddad BMW 335i -09 på över 310 häst, smälla in i en vägg, för att mamma sedan skall säga.
"Ja, de är min bil"
-Så du har alltså lagt i en baslåda med 2 x 15" i kofferten, sportluftfilter, sport avgassystem och tyckt att 306 hästkrafter vart lite förlite?
"Ja de stämmer."
-Och du är 43 år gammal?
+++++++++
Med andra ord. De kan svida!
Men jag tvekar inte en död sekund på att jag skulle kunna få ut allt från försäkringen ifall jag smäller den och den står på mamma!
Min Kia Sportage -07 står på mamma.. Betalar inte mycket
. Ska smälla på lätt trycks turbo, 8 st 12" basar, 24" fälgar och widebodykit. Vågar jag ha den på mamma? Javisst!
För hur fan ska dom bevisa att min mamma inte är en party pingla? Galen är hon trotts allt.
Qlimax nästa år med henne!
Suck on that!
Edit: En polare hade en Toyota Supra!
BPU trimmad (om du vet vad de är fröken), fett me billjud o.s.v.. Han smällde sin i väggrenen och fick ut all summa?
En gång fick han överklaga. Men vad hade dom att bevisa egentligen? LoL