jag la till dig på msn om de inte gjorde nått tänkte rita ihop en sjyst anläggning i bagaget till dig ska du ha kvar baksätet annars kan ja göra två versioner till dig en med baksäte och en utan som sagt msn bara att skrika till sen
ser sjukt fint ut men håller det att bara plasta? Har hört att plasten på kofångaren är så fet så den släpper
HAHA ... De ligger nått i det du säger ... men ja limmade den i hörnen, för det blev som du sa ... att det släppte lite här o var. Men sitter nu som sten med lite lim. Tack så mycket!
okej, inte kul när det släpper o har sig. Ska försöka mig på att göra något liknande kommer bli riktigt snyggt med igenlagd front, ska du lägga igen gropen för nummerplåten med?
okej, inte kul när det släpper o har sig. Ska försöka mig på att göra något liknande kommer bli riktigt snyggt med igenlagd front, ska du lägga igen gropen för nummerplåten med?
hehe ne precis ... men nu får ja iaf hoppas på att det sitter! . ja har inte bestämt än, har funderingar på att sätta plåten i mittersta luftintaget. får se vad framtiden bjuder på .
Har du några ljudgrejer du skall använda dig av i bygget eller skall det inhandlas senare? jag tänkte så man vet vad man har att röra sig med då det gäller att designa det hela.
Jag har även lagt till dig på MSN, har ett par idéer, förhoppningsvis något som kanske faller dig i smaken Håller även på med div privatimport så jag kan ev fixa bra priser åt dig på div stereo- & stylinggrejer mm.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.