Ja fasen nu är man sugen på att vrida på nyckeln! fattas 2 slangnipplar till oljepumpen bara och kopppla el och styrning till pumpen, var slut på JUST dem nipplarna på biltema får åka och ragga runt idag efter jobbet, swedol, jula eller PF borde ha hemma
Bilen uppstartad! Lät den gå på tomgång och bli varm ordentligt innan just för att det är en ny turbo och för att se så allt var tätt min telefon ville inte spara det ena videoklippet så det vart bara ett för idag, håll till godo ni som väntat OBS den viner inte lika mycket i verkligheten, det verkar bli förstärkt av mikrofonen vid inspelningen på nåt vis
Bilen uppstartad! Lät den gå på tomgång och bli varm ordentligt innan just för att det är en ny turbo och för att se så allt var tätt min telefon ville inte spara det ena videoklippet så det vart bara ett för idag, håll till godo ni som väntat OBS den viner inte lika mycket i verkligheten, det verkar bli förstärkt av mikrofonen vid inspelningen på nåt vis
jensen__: hehe mjaa du har ju bilder på allt nu så det är ju bara att bygga själv eller visa en verkstad dessutom är det inte jag som svetsat, utan kungen Stefan
TCG: Ja det tycker jag den låter rätt vasst bara att ta bort orginalburken baktill och brukar starta grannens billarm varje gång jag kallstartar den i garaget hemma utan båda dämparna låter den riktigt rått och HÖGT
jensen__: hehe mjaa du har ju bilder på allt nu så det är ju bara att bygga själv eller visa en verkstad dessutom är det inte jag som svetsat, utan kungen Stefan
TCG: Ja det tycker jag den låter rätt vasst bara att ta bort orginalburken baktill och brukar starta grannens billarm varje gång jag kallstartar den i garaget hemma utan båda dämparna låter den riktigt rått och HÖGT
Sista dämparen är redan fullflödes. Har fått frågan från M5ägare hur min bil kan låta så gött. Men när jag hör din så vill jag nog ha lite mer ljud ändå.
ja nu kommer det nästan stå still ett tag, och vänta tills vägarna är lite mer isfria, har endast sommardäck till den, sålde dem för att finansiera bygget lite samt spara ihop ett par månader till mappningen! men till våren ska den vara mappad och klar! har kvar att göra innan mappning: ny LMM (96mm), byta spridare, soppapump och snygga till lite annat runt i kring