jpowell.tripod.com/saab-wheels/ där har du dom flesta fälgarna till saab orginal.. tror dina heter ronal 8 spoke .. såldes väl som tillvals fälgar till saab 9000
Senast redigerat av saab_power_900 (17 november 2009)
(självklart är det en aero på bilden, men hittade ingen a50 me dom fälgarna..)
Dom där var tillbehör på A50 modellen. Och om detta TROR jag endast, att dessa som du hade bild på där var ett billigare alternativ på aero'n, men det har jag faktiskt ingen aning om, bara spekulering.
frank_745 skrev:
hehe va ska man ha för färg på dom ska sitta på min röda saab svart ? silver? vit ?
mvh frank
Ska du ha orginal fälgar, så antingen aero, eller superaero. eller om du kör på icke orginal, så finns det ju ofattbart många som är snygga o passar 9000
Ska du ha original fälgar, så antingen aero, eller superaero. eller om du kör på icke original, så finns det ju ofattbart många som är snygga o passar 9000
jo men vill nt lägga så mycket pengar på fälgar samt så vill ja har kvar komforten så har bestämt ja ska lacakera dom men kan inte bestämma mig villeken färg
Ska du ha original fälgar, så antingen aero, eller superaero. eller om du kör på icke original, så finns det ju ofattbart många som är snygga o passar 9000
jo men vill nt lägga så mycket pengar på fälgar samt så vill ja har kvar komforten så har bestämt ja ska lacakera dom men kan inte bestämma mig villeken färg
så tips och idera hade uppsakatast?
sattsa på o hitta saabs AERO fälgar, dom är billigare än super aero fälgen, eller A50 som är lättast och billigast att hitta