Så idag har jag rivit högra sidan, har tyvärr inga bilder från idag men inte mkt att see endå:P Men nu är det tillbaks till Örebro till studerandet, men mera om projektet kmr nässta helg då jag ska börja fixa hålen i karrosen
hur långt har du kommit md projektet har en likadan som jag har börjat arbeta med!
Jag har inte kommit så specielt långt i projektet, har lagat hål i golvet med plåt och slitit ur asfaltsmattor samt strippat ner helabilen förutom instrumentbrädan, den ska jag bygga om ^^ "glasfiber is ur friend"
Har inte gjort så mkt specielt på bilen nu när ekonomin knipar frams till 3 jan. Men har iafl primat golvet och innsidan av bilen. så tak och all inredning är ursliten, bara ratten och instrumentbrädan som sitter kvar, får itne av ratt fan >-<, har försökt med allt har ni några tipps?? men aifl nässta vecka så ska hela bilen slipas ner och grundarbetas inför lack:) Bild bara för sakens skull:P
Här kommer en lista på det som ska göras från den 20 dec frams till slutet av Januari
* Bilen ska lackas om till eve Orange, svart matt lr blank, röd lr vit, har inte bestämt mig än :S * Tona rutor, alla bak. *Byta ut dimljus 4kantiga mot runda. *Skärmbredda *Underredsa behandla *bygga antingen 3" lr 2.5" avgas system *EVO scoop *Kolfiberdraperera vissa detaljer i cupén *Fina upp motorrummet'
Det är väll det messta som kmr hända under byggets tid, mer kommer väll till om ekonomin tillåter och såklart tiden.
Har ingen bild nu men kmr i helgen, har fått hem led slingor Devil eyes som ska monteras och i helgen ska också bilen slipas och göras klar för lack, blir röd, enklare när bilen redan är röd .