2973
Sök

Låtar med bass... Delad Spotify spellista

215 Inlägg
3 december 2009
replay music är det ni söker

Bas älskare
716 Inlägg
3 december 2009
skit bra låtar, tack:)

Ingen som kan lägga upp en lista med gorilla zoe, young jeezy, lil jon och dom med låtar? hellt mycket (chopped and screwed) låtar oxå:)
Senast redigerat av VolvoXet (3 december 2009)

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 december 2009
Replay Music 3

8 Inlägg
3 december 2009
Annars låter ni bli att skaffa rip program och helt enkelt köper musiken.
Förstör inte Spotify för det är precis det ni gör när ni rippar musiken. Det finns en anledning till att det finns ett så härligt program som spotify, och det är inte för att man ska stjäla låtarna.
Om ni vill ha musik i bilen så köper ni Spotify Premium och en iPod Touch/iPhone så var det problemet ur världen plus att ni får 320kb/s låtar som låter GRYMT mycket bättre, jag vet för jag har det själv.

Mvh

Nästan Maskiningenjör
399 Inlägg
3 december 2009
Att rippa är ungefär lika olagligt som att spela över från CD/LP till band, inte särskillt skulle jag säga.

Min projekttråd Bmw 320 e36
Rollin´hard or hardly rollin´?

595 Inlägg
1 207 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Hmm, anledningen till att jag startade en delad playlist var för att folk skulle kunna lägga till musik, inte ta bort. Nu har det gått från 172 till 41 tracks, vilka alla tog rätt lång tid att lägga till.

Om ni anser att du har bättre musiksmak än andra får du helt enkelt spara de låtar du nu eventuellt gillade på en egen playlist och använda den delade playlisten till att enbart lägga till låtar.

Trucker
1 220 Inlägg
3 december 2009
kom igen folk ge fan å ta bort musik lägg till iställe! merco ja håller på å fylla på listan igen me basmusik

Vissa är bara bättre än andra!

VW Ägare
1 011 Inlägg
3 december 2009
Lagt till lite låtar nu med.

Henrik Eberlund

1 207 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Härligt härligt. Men jag ser redan nu att detta inte kommer att fungera på det sätt jag nu först önskade.

Tanken var som sagt att samla ALLA dessa låtar, utan åsikter huruvida låtarna är bra eller ej, som nämnts i forumet på ett ställe som är lättåtkomligt och dynamiskt.
Tyvärr verkar det som att denna dynamik och frihet även medförde att någon/några tog sig friheten att rensa efter eget tycke.

Så min enda önskning är att låtar som läggs till förblir kvar, känn er dock fria att lägga till hur många låtar som ni själv önskar, enda kravet är att det skall vara "låtar med bas".

Sharing is caring

595 Inlägg
3 december 2009
Lagt till några nu med! smile
Säger bara en sak. Sätt på Ying Yang - Salt shaker och vrid upp.. Ni kommer INTE bli besvikna på basen vill jag lova wink

VW Ägare
1 011 Inlägg
4 december 2009
maco skrev:
Härligt härligt. Men jag ser redan nu att detta inte kommer att fungera på det sätt jag nu först önskade.

Tanken var som sagt att samla ALLA dessa låtar, utan åsikter huruvida låtarna är bra eller ej, som nämnts i forumet på ett ställe som är lättåtkomligt och dynamiskt.
Tyvärr verkar det som att denna dynamik och frihet även medförde att någon/några tog sig friheten att rensa efter eget tycke.

Så min enda önskning är att låtar som läggs till förblir kvar, känn er dock fria att lägga till hur många låtar som ni själv önskar, enda kravet är att det skall vara "låtar med bas".

Sharing is caring

Jag ska ta och försöka ta mig tid att rensa lite. Märkt att det trillat in lite dubbletter. Lätt hänt i sånna här listor som många lägger till låtar i.

Det är den enda gången om jag plockarbort något och antalet låtar kan minska.

Henrik Eberlund

Darth Vader
1 644 Inlägg
4 december 2009
Man tröttnar ju på mänskligheten ibland...

När nån lägger in hela Tokyo Drift-albumet, med bl.a "The Barracuda" i en spellista som skall innehålla låtar med bas...

Braaaaap?

297 Inlägg
4 december 2009
jävla bra ide detta big_smile men fy helvete... finns ju typ 2 låtar som går å lyssna på, resten e kass hiphop :S kommer kolla in då å då iaf smile nått bra lär det ju komma smile tummen upp för detta (Y)

595 Inlägg
4 december 2009
Jonathan_lindgren skrev:
jävla bra ide detta big_smile men fy helvete... finns ju typ 2 låtar som går å lyssna på, resten e kass hiphop :S kommer kolla in då å då iaf smile nått bra lär det ju komma smile tummen upp för detta (Y)

Jag la in lite House/Electro för den som hatar hiphop! big_smilesmile

x40
1 209 Inlägg
4 december 2009
christofer_k skrev:
Replay Music 3

vart kan man hitta en gratis?? eller måste jag köpa program?? finns d på piratebay till ex...

M.V.h...

Volvo S40 turbo.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
4 december 2009
Ja testade med replay music 3 och det funkar klockrent.
ska låta det köras över natten. Förresten tack för en grymt bra spellista vi har exakt samma musiksmak så de e sjukt

Inspiration comes standard

1 207 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
Nu har lagt till några låtar. Bla.
Jekyll & Hyde - Time Flies.
Shop Boys - Party like rockstar.

1 772 Inlägg
6 december 2009
Replay Music funkar klockrent... Host Host, jädra förkylning.
Senast redigerat av NordstromJ (6 december 2009)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Sök