Annars låter ni bli att skaffa rip program och helt enkelt köper musiken. Förstör inte Spotify för det är precis det ni gör när ni rippar musiken. Det finns en anledning till att det finns ett så härligt program som spotify, och det är inte för att man ska stjäla låtarna. Om ni vill ha musik i bilen så köper ni Spotify Premium och en iPod Touch/iPhone så var det problemet ur världen plus att ni får 320kb/s låtar som låter GRYMT mycket bättre, jag vet för jag har det själv.
Hmm, anledningen till att jag startade en delad playlist var för att folk skulle kunna lägga till musik, inte ta bort. Nu har det gått från 172 till 41 tracks, vilka alla tog rätt lång tid att lägga till.
Om ni anser att du har bättre musiksmak än andra får du helt enkelt spara de låtar du nu eventuellt gillade på en egen playlist och använda den delade playlisten till att enbart lägga till låtar.
Härligt härligt. Men jag ser redan nu att detta inte kommer att fungera på det sätt jag nu först önskade.
Tanken var som sagt att samla ALLA dessa låtar, utan åsikter huruvida låtarna är bra eller ej, som nämnts i forumet på ett ställe som är lättåtkomligt och dynamiskt. Tyvärr verkar det som att denna dynamik och frihet även medförde att någon/några tog sig friheten att rensa efter eget tycke.
Så min enda önskning är att låtar som läggs till förblir kvar, känn er dock fria att lägga till hur många låtar som ni själv önskar, enda kravet är att det skall vara "låtar med bas".
Härligt härligt. Men jag ser redan nu att detta inte kommer att fungera på det sätt jag nu först önskade.
Tanken var som sagt att samla ALLA dessa låtar, utan åsikter huruvida låtarna är bra eller ej, som nämnts i forumet på ett ställe som är lättåtkomligt och dynamiskt. Tyvärr verkar det som att denna dynamik och frihet även medförde att någon/några tog sig friheten att rensa efter eget tycke.
Så min enda önskning är att låtar som läggs till förblir kvar, känn er dock fria att lägga till hur många låtar som ni själv önskar, enda kravet är att det skall vara "låtar med bas".
Sharing is caring
Jag ska ta och försöka ta mig tid att rensa lite. Märkt att det trillat in lite dubbletter. Lätt hänt i sånna här listor som många lägger till låtar i.
Det är den enda gången om jag plockarbort något och antalet låtar kan minska.
jävla bra ide detta men fy helvete... finns ju typ 2 låtar som går å lyssna på, resten e kass hiphop :S kommer kolla in då å då iaf nått bra lär det ju komma tummen upp för detta (Y)
jävla bra ide detta men fy helvete... finns ju typ 2 låtar som går å lyssna på, resten e kass hiphop :S kommer kolla in då å då iaf nått bra lär det ju komma tummen upp för detta (Y)
Jag la in lite House/Electro för den som hatar hiphop!
Ja testade med replay music 3 och det funkar klockrent. ska låta det köras över natten. Förresten tack för en grymt bra spellista vi har exakt samma musiksmak så de e sjukt