Kan lägga ut max 90 tusen kr. Max 2.0 liter motor. sportbil, blickfångare och ett plus om den är bensinsnål. Vad säger ni skulle passa mig? jag har funderat på följande: Audi a3 Honda civic type-R VW golf GTI (måste spara lite till då)
http://www.blocket.se/stockholm/Honda_C … 11&w=1 vad tycker ni om denna? fördelar och nackdelar. jag kan inte så mycket om bilar så all hjälp uppskattas. vad ska jag titta på när jag ska köpa bilen
CTR är riktigt rolig och har en riktigt go motor, men håller med om att den är för dyr. Och jag hade heller inte köpt en liten lätt räcer som någon sedan lyft i x antal kilo barlast i form av ljud i, och i samma sväng gjort den rejält opraktisk
Men annars, CTR är ett bra val
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Civicen kanske drar subarun wrx men den tar inte en GT då jag har provat mot flera civics type r ;P dock vet jag inte hur det går mot integran. Dock skulle jag ha köpt den Subaru GT -00
Kan lägga ut max 90 tusen kr. Max 2.0 liter motor. sportbil, blickfångare och ett plus om den är bensinsnål. Vad säger ni skulle passa mig? jag har funderat på följande: Audi a3 Honda civic type-R VW golf GTI (måste spara lite till då)
Tyvärr faller ingen av bilarna du nämner under definitionen för sportbil... Busbilar i golf-klassen är nog bättre ord.