3381
Sök

Hur stor skillnad är det om man hoppar ifrån en 325a lite trimmad 220hk ...till en toyota supra på 600Hk

Avstängd
126 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
har fått löst en hel del pengar...och har alltid varit sugen på en toyota supra, drömmen har slagit in och har pengar. och tänker köpa en.... en toyota supra mk4 93 på 600 kusar..någon som har en erfarenhet av dom bilarna, måste man hålla efter dubbelt så mycket när den är så kraftig som den är under huven? hur mycket drar dom milen tror ni? blir ju såklart en sommarbil lol och har 325an som vinterbil

är det för kraftigt att byta upp sig till en sån tycker ni ?

177 Inlägg
13 december 2009
Köp bara köp är mitt råd!

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

Avstängd
126 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
BergsST skrev:
Köp bara köp är mitt råd!

Joo det tycker jag me wink har pengarna och allt det är inga problem...en väldigt väl vårdad bil, kvitton på 120 000 för både delar och andra saker

OEM <3
6 957 Inlägg
13 december 2009
Snälla säg att det är en singel oxå? Klart det blir ett kliv..jag åkte Aero med 210hk förut, nu har jag en Golf med 308hk och den är fan så rapp tongue Men kör med huvudet och inte foten så kan du nog vara lugn wink

OEM <3

Jumbo Burger
76 Inlägg
13 december 2009
308 hk? Pfff wink

Men der er en VERDEN til forskel. Uanset om det er en Daewoo Lanos 1.5 (som min vinterbil big_smile) med 90 hk eller en BMW med 200, så er 600-650 hk helt, helt anderledes.

Du får ikke et spark i klunkerne af en BMW eller Daewoo, det gør man KUN i en Supra... Og af en eller anden grund elsker man det - mærkeligt nok wink

RMR-Crew
478 Inlägg
14 december 2009
Skillnaden är 380hk och att bmw'n är snyggare oavsett årsmod.
Räkna ut resten själv utan att göra en show-off tråd.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
14 december 2009
Kolla upp försäkringen bara, är den vettig så köp. smile

19 Inlägg
14 december 2009
Min är till salu precis lagom för dig smile 600hk med nya spridarna jag har liggandes och mappning.

My toyota supra is fantastic

Bärs!
3 456 Inlägg
14 december 2009
kawiZz skrev:

Håller med... roll

Garaget.org peakade 2008.

Rejsa ?
2 959 Inlägg
14 december 2009
Aga_Diff skrev:
kawiZz skrev:

Håller med... roll

Säger ni med billigare bilar än killens blivande vinterbil.
Det var väl kanske inte alls så han menade, han hade väl aldrig kört något med den prestandan och undrade om det var lämpligt av den anledningen kanske...

Kan ju ha fel men men.

Till trådskaparen.
Köp om det är bra pris, bakhjulsdrift och mycket pulver är grymt skoj smile

Autotech

OEM <3
6 957 Inlägg
14 december 2009
Roak skrev:
308 hk? Pfff wink

Men der er en VERDEN til forskel. Uanset om det er en Daewoo Lanos 1.5 (som min vinterbil big_smile) med 90 hk eller en BMW med 200, så er 600-650 hk helt, helt anderledes.

Du får ikke et spark i klunkerne af en BMW eller Daewoo, det gør man KUN i en Supra... Og af en eller anden grund elsker man det - mærkeligt nok wink

Duger gott för mig..min bil är inte så tung du vet, sen fatta jag typ hälften av det du skrivit ovan tongue

OEM <3

Masterworks
14 december 2009
Du vänjer dig snabbt med 600hk och vill gärna ha mer! cool

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Snälla säg att det är en singel oxå? Klart det blir ett kliv..jag åkte Aero med 210hk förut, nu har jag en Golf med 308hk och den är fan så rapp tongue Men kör med huvudet och inte foten så kan du nog vara lugn wink

haha jajemen det är en singelturbo wink och köpet blir av nästa måndag, så då kommer lite bilder upp big_smile

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Roak skrev:
308 hk? Pfff wink

haha förstår inte så mycket men tongue du säger iallafall att supra är Bra smile

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
sirmiro skrev:
Kolla upp försäkringen bara, är den vettig så köp. smile

joo precis det har jag redan gjort wink

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 december 2009
tänk på att supran väger mer än bmw med wink

C H E V R O L E T <3

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Molke skrev:
Min är till salu precis lagom för dig smile 600hk med nya spridarna jag har liggandes och mappning.

Tjena nej tyvärr har redan ett köp hehe... men kollade på din supra, Riktigt snygg. fresten vilket ladd är lämpligast att köra på om man säger, så att det både håller och skjuter på Bra...just nu är den inställd på 1,7

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:

joo joo det vet jag haha tongue men det märks nog inte när det är 640hk ha ha wink

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 december 2009
deempan skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

joo joo det vet jag haha tongue men det märks nog inte när det är 640hk ha ha wink

precis wink Men tycker det hade vart manligare o vråltrimma din beemeer big_smile

C H E V R O L E T <3

Avstängd
126 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Busgrabb skrev:
Aga_Diff skrev:
kawiZz skrev:

Håller med... roll

Säger ni med billigare bilar än killens blivande vinterbil.
Det var väl kanske inte alls så han menade, han hade väl aldrig kört något med den prestandan och undrade om det var lämpligt av den anledningen kanske...

Kan ju ha fel men men.

Till trådskaparen.
Köp om det är bra pris, bakhjulsdrift och mycket pulver är grymt skoj smile

nej det va så jag menade smile värsta man har kört är en corvette c5a på 350 häst, och den drog iväg riktigt bra  !! nu blire en supra på 640hk så det måste nog bli en rätt stor skillnad...Längtar

Sök