3650
Sök

Inget ladd Mercedes Vito 109 CDI -08

167 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
Hejsan, har ett jobbigt problem med firma bilen, var ute och körde så stannade jag för att äta och sen efter ett tag när jag åkt blev bilen kraftlös och motorlampan tändes:( åkte till en polare så kopplade vi in diagnos enheten och den sa att LMM´en var trasig så jag åkte och köpte en ny och böt ut den, den gick bättre med inte optimalt, den reagerar bara på ca 30% av det du trycker ner gaspedalen och känns som den inte laddar ett piss:/ Nån som har nån aning om vad felet kan vara? smile

Mvh Rasmus

Överladd<3

Smålänning
7 883 Inlägg
21 december 2009
Nollade du felkoderna efter att du bytte LMM?

Kan vara railtrycksgivare med... Då går dem på grundladd... Kör gärna ärvärden med datorn och kolla efter att ni nollat koderna.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

167 Inlägg
21 december 2009
Trådstartare
twin_cam skrev:
Nollade du felkoderna efter att du bytte LMM?

Kan vara railtrycksgivare med... Då går dem på grundladd... Kör gärna ärvärden med datorn och kolla efter att ni nollat koderna.

Jo nollade alla felkoder och då poppade dom upp igen:/ men kollar upp värdena när jag får tillfälle snart;)
Senast redigerat av XtremeStreetR (21 december 2009)

Överladd<3

Sök