hej köpte en bil förra veckan med lite ljud i en L7 12" kicker bas och ett par rockford fosgate 6x9" och ett par 5,25" kicker nå nyare sterio men vet inte märke.
de ja vill veta. ska ja köra 5,25" på sterion och 6x9 och basen på ett steg? eller 5,25 0ch 6x9" på ett steg och basen på ett annat? länka gjärna nått pris värt steg runt 2-3k på brl.se eller på mds tackar för svar:)
summa summarum kommer du nog behöva ett till batteri för att grejerna ska spela bekymmersfritt. Steron bör ha minst 2 lågnivåkanaler bak då du gärna vill ha en subkanal och en frontkanal.
En L7 är ingen lättdriven pjäs och du behöver ett ordentligt steg för den basen.
summa summarum kommer du nog behöva ett till batteri för att grejerna ska spela bekymmersfritt. Steron bör ha minst 2 lågnivåkanaler bak då du gärna vill ha en subkanal och en frontkanal.
En L7 är ingen lättdriven pjäs och du behöver ett ordentligt steg för den basen.
okej kommer det dunka på bra om ja skiter i 6x9" och bygger lådan bakomstolarna( endast enkel hytt ) och 5,25" i dörrarna
ja i mitt tycke kan du skita i 6X9orna helt och köra på ett kitsystem fram (diskant plus 5,25or) som du kopplar på ett 2kanalssteg, och sedan då basen med sitt steg. Det kommer dunka på bra.
ja i mitt tycke kan du skita i 6X9orna helt och köra på ett kitsystem fram (diskant plus 5,25or) som du kopplar på ett 2kanalssteg, och sedan då basen med sitt steg. Det kommer dunka på bra.
du hade tur att ingen administratör eller moderator såg. dom skulle skratta åt din rubrik bland den sämsta jag sett här på g.org rankar den nog som andra sämsta. den sämsta var nog helt enkelt "bas"
Med din budget så bör du nog rikta in dit på ett steg till enbart basen, framsystemet kan du också köpa steg till sen men 6x9orna kan du driva med stereon om du ens behöver dom.
visst kan ja köra ett par 6,5" på det steget som du länka till 5,25"?