2681
Sök

Vad använde dom för medel på wheeler Dealer???

19 Inlägg
10 februari 2010
Rostomvandlare! Det går att köpa på mekonomen! Men det är inte så bra som det låter! Blästra bort rosten istället!

37 Inlägg
9 mars 2010
Minister skrev:
Jag minns när de piffade till en Lexus LS400, vilket de faktiskt lyckades riktigt bra med, men en sak störde jag mig på. De monterade ett xenon-kit och hävdade att bilen därmed ökade i värde. Att det både förstör ljusbilden och är olagligt nämnde de inte ens i programmet tongue

Är du säker på ett det var xenon ljus han monterade då ? han sa alldrig att det var xenon...

1 749 Inlägg
9 mars 2010
ozzian skrev:
Minister skrev:
Jag minns när de piffade till en Lexus LS400, vilket de faktiskt lyckades riktigt bra med, men en sak störde jag mig på. De monterade ett xenon-kit och hävdade att bilen därmed ökade i värde. Att det både förstör ljusbilden och är olagligt nämnde de inte ens i programmet tongue

Är du säker på ett det var xenon ljus han monterade då ? han sa alldrig att det var xenon...

Om jag  inte missminner mig nu så var det ett HID kit.
Xenon alltså.

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Administratör
2 978 Inlägg
9 mars 2010
Roliga är att dom lägger en månad på att laga en bil heltid för ca 1000pund profit.... vem betalar deras båda löner lokalen osv osv... mja underhållande är det men....

En kopp av den svarta såsen...

Saabifierad
2 031 Inlägg
10 mars 2010
Goffen skrev:
Roliga är att dom lägger en månad på att laga en bil heltid för ca 1000pund profit.... vem betalar deras båda löner lokalen osv osv... mja underhållande är det men....

Du får inte glömma bort att det är ett underhållningsprogram, dom visar att det är möjligt.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 749 Inlägg
10 mars 2010
Goffen skrev:

Reklam wink

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Sök