Billjud är en populär bransch! inte bara för oss som är intresserade tjuvarna har även sin nisch.. Är iaf less som fan för att behöva läsa och höra om folk som blivit av med sina prylar.
Nu undrar jag hur man ska skydda sina prylar? Har ni några förslag (alla är intressanta )?
Man vill ju helst inte ha hänglås på baslådan, hehe, så diskreta förslag uppskattas nog av alla
Tona rutorna är det lättaste och inte skryta med onödiga dekaler så länge man inte är sponsrad.. (Kan man inte se vad som finns i bilen är man inte heller så benägen att sno det)
ett cargardlarm som inte kan larmas av utan fjärren med sensorer överallt på allt "öppningsbart", funkat jävla bra hittils, sen låter det öronbedövande högt också.
edit: Klart man kan klippa o ha sig när man kommer in i bilen men hoppas att man blir bortskrämd innan
ett cargardlarm som inte kan larmas av utan fjärren med sensorer överallt på allt "öppningsbart", funkat jävla bra hittils, sen låter det öronbedövande högt också.
edit: Klart man kan klippa o ha sig när man kommer in i bilen men hoppas att man blir bortskrämd innan
vet mycke väl hur dessa larm funkar då ja monterar dessa typ dagligen..
å som sagt vet tjuven va han håller på me så e larm inget som helst problem..
vet mycke väl hur dessa larm funkar då ja monterar dessa typ dagligen..
å som sagt vet tjuven va han håller på me så e larm inget som helst problem..
får hoppas att tjuven inte vet vad han håller på med Sen offrar jag lite luftflöde också iochmed hattisen, sen är det ju en så risig gammal bil så vad kan egentligen finnas att sno ?
spelar ingen roll vad man gör. Vill en tjuv ha just din bil så tar han den. tyvärr funkar det så. Så det bästa är ju som nämt innan, tona, låst garage, inga skryt dekaler m.m
Okej, bra tipps! Men är ju rätt vanliga åtgärder Förresten vad kostar ett larm till bilen? De flesta som håller på med billjud (har jag fått för mig) har ju gamla bilar, mycket för att det låter skit original.. Iaf. skulle uppskatta lite mer "kluriga" lösningar kanske.
Kör själv med basbollträ Men så jäävla jobbigt i längden hehe
Tona rutorna är det lättaste och inte skryta med onödiga dekaler så länge man inte är sponsrad.. (Kan man inte se vad som finns i bilen är man inte heller så benägen att sno det)
och sen behöver man inte så och t.ex spela gärnet ute på raggen eller parkeringar och liknande då det också blir skryt på sitt sätt..
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Okej, bra tipps! Men är ju rätt vanliga åtgärder Förresten vad kostar ett larm till bilen? De flesta som håller på med billjud (har jag fått för mig) har ju gamla bilar, mycket för att det låter skit original.. Iaf. skulle uppskatta lite mer "kluriga" lösningar kanske.
Kör själv med basbollträ Men så jäävla jobbigt i längden hehe
samt att de e olagligt att åka runt me baseballträ i bilen..
ett carguardlarm kostar från 4tusen monterat å klart på BRL.
och sen behöver man inte så och t.ex spela gärnet ute på raggen eller parkeringar och liknande då det också blir skryt på sitt sätt..
Mm håller med skryt asså ansiktet utåt är ju hur folk märker att man har annat än original.. Träffade en gubbe i bastun på gymmet. gubben var typ 70bast å hade tappat körkortet för rattfylla.. hehe. Då han var ung stoppade han rakblad mellan muttrarna på extraljusen.. Inte direkt en lysande ide men en ide iaf . ( i mörker måste de vara ett hel'''te) Dock fick gubben extraljusen sparkat sönder efter ett tag... undra varför? skön gubbe ;>