Jaha nu har den gamla bilen sålt´s och en ny har blivit inhandlad! Från början så skulle jag inte göra något med Supran! jag sa till flickvännen att i vinter blir jag inte lika dryg i garaget som förra vintern Jo visst!! det löftet höll ju kanske bara 2 veckor! så nu har jag börjat på att snygga till Toyotan lite inför sommaren!
Alla tips o trix för att få till projektet är VARMT VÄLKOMMET!
Här kommer det lite bilder på hur hon såg ut när jag köpte henne!
Har hållt på lite i garaget nu ikväll och skruvat bort den gammla fronten, och hängt dit min bättre begangade front! Som behöver några timmars kärlek för att bli riktigt fin igen!
Sen så har jag även provmonterat nya huven som kom på posten för bara några dagar sen jag tror det kan bli fin fint!
tips nr 1 ta ner skylten från näbben å placera den lite trevligare!!! vad har du för mål med den???
Ja skylten är redan borta då jag har en Do Luck front som ska dit istället! jag klara inte riktig av Veilside fronten :S
målet är att få en ganska så clean bil med rätt så mkt HK under huven nu i vinter så ska det kosmetiska få sig ett lyft! och sen till nästa vinter så ska jag ge mig på motorn har jag tänkt mig!
vita skärmblinkers, eller röktonade.. lacka dom vita panelerna i bilens blåa färg.. japsdämp istället.. (ser ut som att det sitter ett jätte utblås på en "liten" burk nu?)
japp det kommer bli nya blinkers antagligen vita! då jag har bestämt mig för att Lacka om bilen! Så den kommer att få den färgen som gör en Supra bäst enligt mig! alltså Blanksvart! o ja, det är en ganska liten ljuddämpare med stort utblås! megaphone dunk heter den! vet ej om det är någe o ha?
jag tycker bara att det ser fånigt ut med ett litet rör och ett jätte utblås.. bättre med japsdämp där dämparen är stor och röret är stort.. om du förstår?
jag tycker bara att det ser fånigt ut med ett litet rör och ett jätte utblås.. bättre med japsdämp där dämparen är stor och röret är stort.. om du förstår?
jo jag förstår dig!
jag vill ha Blitz system men det är ju inte direkt det billigaste så just nu så får det duga!
Har pillat lite mer idag och har lyckats någelunda iaf med att få till instrumentpanelen! i villket fall som hellst så är det bättre en vad det var förut
Ser bra ut de där. Finns mycke fälgar som är grymt snygga till supra. Volk works ccw hre iforged mm,mm. Du skrev mycke hk vad är mycke hk för dig? Doluck fronten är snyggare en vailside fronten.Synd så många kör kolfiber huv o doluck. Men kör på o kör ditt race.
Vad fasen robert, har du börjat bajsa pengar nu också ? Fin bil, hoppas få se den i sommar nån gång : ) MVH Fredrik
HAHA nejdu det gör jag verkligen inte! När jag sålde Audin så var nästan halva Toyotan redan betald så det blev inte så blodigt sen är det ju inte lätt att jobba i Hamnen hehe