Däcken anlände igår. drog ner med fälgarna och däcken direkt for montering
Fixade inneskärmarna så de nya fick plats. doc lite mkt härdare för det började ryka!
På pallar och ned sänkt. ska ta och fixa bättre bilder idag eller nått. men jag blev riktigt nörd med resultatet på den allt gock ihop jävligt bra. nått som va bra med var att de nya hjulen är 1cm mindre än de förra så de tar ingen kraft. va ett par riktiga balonger till däch förut. tänkte även börja bygga mitt intake. man vill ju få ut det riktiga honda ljudet nu till sommaren!
satan va fint det blev, riktig fint med de gröna detaljerna nu när det är som tema för bilen. innan tyckte jag inte att det passade men fan nu ser man hur fint de blev
tackar. ja smaken är ju olika doc gillar jag stickers fett mkt:D jag ville ha något som stack i ögonen så då var grönt ett självklart val! gillar inte type-r röd. alla kör ju på det.
Hejsan allt gött fölk!! nu har jag vart ute och fotat lite så ni har och kolla på! jag fixa lite seriösa bilder nu när bilen blivit så fin! är toknöjd me den! sen filma vi bilen lite me eller ganska mkt så det kommer komma en film inom kort och den blir grymmm kan jag lova:D
låt bilderna tala
Va nere hos calle(spexarn) på klracing idag och fixade matrial till nya intaket. hjälpte han med en byggperm till när han ställer ut bilen. när jag jag va klar me det så kunde jag inte låta bli och börja bygga så nu är det bara och svetsa å sen blir ljudet ännu finare!!
Fan va bra de blev med den svarta faran, eller ska man säga gröna Fälgarna satt ju som ett smäck! Efter du fått i luftfiltret kommer du alltid vilja dra till rött, underbart ljud! Snygga bilder du tagit oxå, vad händer här näst? Mvh
Fan va bra de blev med den svarta faran, eller ska man säga gröna Fälgarna satt ju som ett smäck! Efter du fått i luftfiltret kommer du alltid vilja dra till rött, underbart ljud! Snygga bilder du tagit oxå, vad händer här näst? Mvh
ja du det vill jag redan med avgaset! men nu kommer det bli ännu bättre!! är lite sugen på att trimma den lite mer kanske nya kammar porta grenrör och mappa
även lätta den med nya stolar ut me baksätet m.m kanske en bur!
ja du det vill jag redan med avgaset! men nu kommer det bli ännu bättre!! är lite sugen på att trimma den lite mer kanske nya kammar porta grenrör och mappa
även lätta den med nya stolar ut me baksätet m.m kanske en bur!
Hehe, har ett grenrör liggandes uppe i Västerås som va tanken att ja skulle ha till Ctr:en.. Är ett Hytech 4-2-1 med en racecat vid sidan av, ligger ute på annons på Hpc .. Skicka PM om du är intresserad
hejsan allihopa!! har inte hänt mkt på länge här men nu har jag grejat lite me bilen!! lämna insuget på svetsing och det blev supet bra! blev doc ganska stora skarvar inuti men det slipades ned.. fick göra lite egan verktyg för det men det gick bra!
byggde även en skiljevägg så den inte suger varmluft, har inte dratt luftslangen från fronten än men det kommer!
-sen har jag en fråga om spacers. vart får man tag på bäst å billigast??
lite bilder!
lite godis! använde vvs kopplingar till vevhusvent.. m.m