2739
Sök

Inför: Barkarby-träff 17/4 kl. 20 *Team NS-Crew* #IKVÄLL#

221 Inlägg
28 januari 2010
Allt e riktigt grymmt men en sak har alltid fattatas och det tror jag att många av mina grabbar här på garaget håller med och det e lättklädda tjejer, jag menar inte att ni ska komma lättklädda på våren men se till att ni e lättklädda till sommaren tjejer....! Stämmningen blir lite mer som i filmerna smile

PeaCe!

JDM
Ya hurr'd!!

Masterworks
28 januari 2010
TTScarface skrev:
Allt e riktigt grymmt men en sak har alltid fattatas och det tror jag att många av mina grabbar här på garaget håller med och det e lättklädda tjejer, jag menar inte att ni ska komma lättklädda på våren men se till att ni e lättklädda till sommaren tjejer....! Stämmningen blir lite mer som i filmerna smile

PeaCe!

Och alla killar ska komma i en cab! hehehe...  lol

1 801 Inlägg
28 januari 2010
TTScarface skrev:

PeaCe!

Haha det vore ju najs! Löjliga i filmerna bara är att det är fler tjejer än killar tongue

1 224 Inlägg
28 januari 2010
Så ska alla tjejer dansa när man glider in i folkmassan där ALLA kollar på ens bil.
Så ska Los Bandoleros - Don Omar/Tego Calderon spelas högt.   wink

i-vtec Do you?

1 801 Inlägg
28 januari 2010
OJOJOJ! Datum! big_smile YAY!

64 Inlägg
28 januari 2010
Längtar som fan efter detta nu big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
29 januari 2010
Trådstartare
Då är det dags att uppdatera!

Efter att ha fått en massa önskemål och förfrågningar av intresserade deltagare via PM och gästboksinlägg så har jag tagit beslutet att bestämma ett datum som gäller för säsongens första Barkarby-träff smile Skulle ha tagit det med teamet under mötet på lördag den 30 januari men jag kände bara att samtliga som vill vara på träffen vill ha ett datum snarast eftersom de flesta jobbar hårt med sina bilar och kanske inte hinner, vilket är alltid tråkigt. Även om man missar årets första träff så är det ingen katastrof, fler träffar arrangerade av mitt team kommer under säsongen smile

Nu är datum/klockslag spikat, hoppas att ni är nöjda big_smile

Med vänliga hälsningar

//CarpeDiem - Team NS-Crew wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
29 januari 2010
CarpeDiem skrev:
Då är det dags att uppdatera!

Efter att ha fått en massa önskemål och förfrågningar av intresserade deltagare via PM och gästboksinlägg så har jag tagit beslutet att bestämma ett datum som gäller för säsongens första Barkarby-träff smile Skulle ha tagit det med teamet under mötet på lördag den 30 januari men jag kände bara att samtliga som vill vara på träffen vill ha ett datum snarast eftersom de flesta jobbar hårt med sina bilar och kanske inte hinner, vilket är alltid tråkigt. Även om man missar årets första träff så är det ingen katastrof, fler träffar arrangerade av mitt team kommer under säsongen smile

Nu är datum/klockslag spikat, hoppas att ni är nöjda big_smile

Med vänliga hälsningar

Deadline för färdig bil spikat, blir tight!!! big_smile ses där alla träffglada herrar och tjejer!!!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

100 Inlägg
29 januari 2010
Kanon!! Jag kommer om jag inte måste var nere i Gbg å förbereda inför GbG Motorshow den 22-25/4

// B

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
30 januari 2010
Då tickar klockan till det med. Hoppas ha allt utvändigt redo, motorn hinner jag inte. hmm

German Engineering
9 083 Inlägg
30 januari 2010
Trådstartare
Ikväll ska man på ett möte tillsammans med teamet, ska bli kul att träffa de andra medlemmarna efter så lång tid. Kommer diskutera saker som rör internt men också om vårträffen smile

Iallafall, det är 11 veckor kvar tills träffen börjar men det går fort så ni som har bilar att jobba med i era garage, kämpa på och vi ses i vår smile Intresserade deltagare som har frågor eller andra funderingar, skicka gärna ett PM smile Det går också bra att skriva på den här tråden, ska försöka svara på alla frågor smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
3 113 Inlägg
30 januari 2010
Allright.. nu finns det inskrivet på kalendern wink

kul att få träffa folket o bilarna igen!

Semper Fi

GT-Driver
88 Inlägg
30 januari 2010
Låter mkt bra detta big_smile,
kommer definitivt upp om jag får i ordning bilen tills dess cool.

//////// Levi

Regards/ LeviST ;)

35 Inlägg
30 januari 2010
jävlar nu blev det tight att få ordning på corvetten... Dags att ta en frisedel och koncentrera sig på det viktiga kanske big_smile

237 Inlägg
30 januari 2010
hoppas bara att skit vädret hinner försvinna och att det inte är så jävla kallt smile

2 337 Inlägg
30 januari 2010
17:e, alltså? Enda veckan jag har ledigt under våren. Tyvärr åker jag till solen den veckan, så jag missar vårträffen sad

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
30 januari 2010
Eventuellt är jag hemma i Stockholm på LIA då och om så är fallet så lär väll jag
Nisse_355, Chevrolet_racing och crazy_puppe dyka upp

Rock'n Roll

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
30 januari 2010
http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y= … u&mc=2

spara denna länk....................................mvh

No Shame Racing Crew

Sök