2818
Sök

Inför: Barkarby-träff 17/4 kl. 20 *Team NS-Crew* #IKVÄLL#

42 Inlägg
30 januari 2010
låter trevligt det här, ja dyker nog upp!

250 Inlägg
31 januari 2010
Om bilen är hel (Subarun) så kommer jag! Har lite fix med den innan den kan gå igång till sommaren!

677 Inlägg
31 januari 2010
Om supran funkar så kommer jag! måste ju se hur det går hahah

258 Inlägg
31 januari 2010
såklart man kommer! måste bara få ordning på kammarna och eventuellt avgasröret vi får se vad som händer, en rekond ska man vell fixa också och service såklart big_smile

2 271 Inlägg
31 januari 2010
Missat alla andra så nu får jag se till att få röven ur...

Fullständigt galen
319 Inlägg
1 februari 2010
Froderberg skrev:
jävlar nu blev det tight att få ordning på corvetten... Dags att ta en frisedel och koncentrera sig på det viktiga kanske big_smile

Ja nu jävlar får du skynda dig fröis wink fast det blir ju lite tajt för mig med om jag ska ha med mig chevan :S tongue men buggyn är självklart att jag kommer med tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

Black_Art
1 februari 2010
Skönt me folk som e tidigt ute:) Men det känns ju som en evighet med tanke på det här skitvädret...

German Engineering
9 083 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
Ni får ursäkta om tråden inte har uppdaterats men jag har haft annat att göra men det är också meningen att ni inblandade deltagare ska hjälpa till att hålla träff-tråden levande, så att den inte dör ut liksom tongue Har ingenting nytt att säga, förutom att jag tycker det är jättekul att ni är väldigt intresserade av träffen smile Som sagt, har ni frågor eller andra funderingar så var inte rädda att skicka ett PM smile

//CarpeDiem - Team NS-Crew wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Roos
3 februari 2010
TTScarface skrev:
Allt e riktigt grymmt men en sak har alltid fattatas och det tror jag att många av mina grabbar här på garaget håller med och det e lättklädda tjejer, jag menar inte att ni ska komma lättklädda på våren men se till att ni e lättklädda till sommaren tjejer....! Stämmningen blir lite mer som i filmerna smile

PeaCe!

Jo för vi tjejer kommer ju verkligen dit för att ni killar ska titta på oss.
Senast redigerat av Roos (3 februari 2010)

KTH Ingenjör;)
391 Inlägg
3 februari 2010
Har jag bara fått i ordning bilen som jag vill så dyker jag och A4an garanterat upp!smile

Four rings to rule them all!

1 482 Inlägg
3 februari 2010
Äh man behöver ingen bil för att komma! Förra året rasa min jävla bil 2 timmar innan så det va ju bara o ringa efter skjuts smile

BLT Service
Theracords Music Label

4 663 Inlägg
3 februari 2010
kommer jö  så klart big_smile

85 Inlägg
3 februari 2010
Roos skrev:
TTScarface skrev:
Allt e riktigt grymmt men en sak har alltid fattatas och det tror jag att många av mina grabbar här på garaget håller med och det e lättklädda tjejer, jag menar inte att ni ska komma lättklädda på våren men se till att ni e lättklädda till sommaren tjejer....! Stämmningen blir lite mer som i filmerna smile

PeaCe!

Jo för vi tjejer kommer ju verkligen dit för att ni killar ska titta på oss.

Klart ni gör wink

Roos
4 februari 2010
Kennet90 skrev:
Klart ni gör wink

Så fan heller

711 Inlägg
4 februari 2010
Roos skrev:
Kennet90 skrev:
Klart ni gör wink

Så fan heller

Tycker denna konversation passar fint med Roos signatur tongue

Gah, kan denna snö inte försvinna, jag vill ut och köra redan nu. Stockholm Stad har ju redan plogbilar ute...

Kromallergiker
111 Inlägg
4 februari 2010
jag kommer på en spark om jag inte hunnit klart smile

BMW
183 Inlägg
4 februari 2010
Nedräkning pågår!!!!!! big_smile

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
4 februari 2010
TTScarface skrev:

PeaCe!

Vill du se lättklädda töser eller pågar så är stranden ett bättre ställe att vara på än en parkering... Någon uppumpad plastic fantastic barbie som krälar på nån stackars motorhuv är ingenting jag vill se, dom skymmer ju bilj*veln! yikes Jag kan ta med mig en inoljad bonde med gödsel upp till låren om du vill kolla på nått häftigt roll Han bjuder säkert på en ettan om du är snäll så är stämningen på topp!
Senast redigerat av TenZer (4 februari 2010)

Rock'n Roll

642 Inlägg
4 februari 2010
Har det snackats vidare någonting ifall det skulle bli någon cruising senare?

1 801 Inlägg
4 februari 2010
Roos skrev:
Kennet90 skrev:
Klart ni gör wink

Så fan heller

Det finns såna också.

Sök