Jag fick det idag, men mitt förr så pålitliga mobila bredband orkar inte med. Måste ringa Telenor och kolla vad som står på. Men det fanns ju en del roliga filmer där. Ser fram emot att prova det på riktigt.
Jag fick det idag, men mitt förr så pålitliga mobila bredband orkar inte med. Måste ringa Telenor och kolla vad som står på. Men det fanns ju en del roliga filmer där. Ser fram emot att prova det på riktigt.
download gräns.....
Nej, Telenor har ingen gräns på trafiken per månad. Ska inte ha, iaf, det är därför jag har det (plus att jag har trogen-kund rabatt ).
Kul att några fler med har det själv skickade jag till dom för typ 1 månad sen så nu fick jag dte i dag, tycker det är soft! många filmer vissa kostar ju. men kommer ju komma mer och mer gratis filmer eftersom detta enbart är BETA versionen! men det är skönt slipper man ladda ner.
Har voddler jag med men tycker att det är rättså kasst änså länge.. det funkar bra men det e ju så kasst filmutbud än så länge..,!! Men får dom bara lägga upp lite chysta filmer så blire guld.. Dock så kostar Nyare lite bättre filmer kostar pengar tyckte jag såg sist.. så det vet jag inte riktigt vad som e grejen med det.,!!