Fast å andra sidan så är du inte heller målgruppen så det är inte så konstigt varför de inte har lagt fokus för att få dig så nöjd.
Min släkt och vänner som inte har samma kunskaper och intresse som du tycker voddler är trevligt.
"Kunna kolla på 200 filmer?!?! GRATIS?! bara klicka? Fantastiskt!" är det enda jag hör.
Men visst håller jag med dig själv. När voddler kommer med en lite trudiluttreklam på 30 sek och jag kan streama varenda film i 1080p worldwide enkelt så kommer det bli sjukt stort
Vilken är målgruppen? Gamla pensionärer som inte fattat att man kan köpa filmer billigt online?
Håller verkligen med dig. Kvaliten är för dålig, utbudet är för dåligt, det är faktiskt inte gratis, o.s.v.
Fick åka och avinstallera detta hos mina föräldrar igår efter en tids felsökande. Kom fram till att Voddler har någon jävla bugg som gjort att hundratals Voddlerkunder skapar anslutningar direkt in på datorn när Voddler körs i bakgrunden (vilket det gör om man inte manuellt ändrar det i autostartshanteraren). Tycker att programmet inte verkar vara speciellt säkert ännu att använda när det verkligen var hundratals personer som kommit in på deras nät p.g.a. programmet...slöade ner nätverket avsevärt...och när jag avinstallerat programmet så var det 0 anslutningar vid datorns uppstart
Voddler är annars en hyffsat god idé, men att inga filmer finns i HD- format och att filmerna som finns är knappt bättre än de som går på vanlig tv (och kvalitén är ju inte bättre heller) så undrar ja hur de ska få det att slå...
räcker de med att man stängar av det jävla voddlernet?
Fick avinstallera de iaf för att bli av med de för gott. Prövade att stänga ner programmet i aktivitetshanteraren men de vart fortfarande mängder med anslutningar igång. Så en avinstallation och omstart så försvann alla
Bra grej, men att de segar ner hela internet för en, då blir man förbannad och avinstallerar...
blir ju framförallt väldigt tydligt om man har programmet installerat på en dator som är trådlöst ansluten. eftersom trådlösa anslutningar är halv duplexa, dvs antingen går trafiken i nedladdningsriktning eller uppladdningsriktning (trådbundna numera klara både och samtidigt), vilket gör att om calle ska sitta me sin laptop o kolla kalle och chokladfabriken, så kommer olle med sin laptop inte ens ut på nätet, mer eller mindre
Bra grej, men att de segar ner hela internet för en, då blir man förbannad och avinstallerar...
blir ju framförallt väldigt tydligt om man har programmet installerat på en dator som är trådlöst ansluten. eftersom trådlösa anslutningar är halv duplexa, dvs antingen går trafiken i nedladdningsriktning eller uppladdningsriktning (trådbundna numera klara både och samtidigt), vilket gör att om calle ska sitta me sin laptop o kolla kalle och chokladfabriken, så kommer olle med sin laptop inte ens ut på nätet, mer eller mindre
Kan ju ligga något i det eftersom jag har en trådlös uppkoppling på denna.
Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Vilket dret! De enda gratis filmer som är i närheten av sevärda har man redan sett, sen är ju programmet i sig kasst som faen! Avinstallerat och kommer inte installeras igen. Nej tackar vet jag olaglig nedladdning.