Blev en liten sväng till garaget igår. Satta tillbaks Krängningshämmaren ordentligt, slog loss bromstrummorna och gjorde en snabblagning av fjäder tallriken.
Beställde nya belägg plus monterings sats och krängningshämmar stag idag.
Slipat bromskolvar och invändigt i oken plus att jag gjorde rent oken. Jävla grisgöra att slipa skiten fy fan Fick belägg, monteringssats och krängar stag idag. Monterade ihop oken igen och ska väl monteras imorgon. Får se om skiten funkar bara
Prasslade som fan i en soptunna och där hittade vi våran feta husmus
fy faan va snygg o brutal den e redan... vill ha... blir de för motor då???
Lutar åt min pinto turbo maskin just nu för enkelhetens och ekonomins skull. Men målet är ev en bmw v8 med turbo lite synd att det är BMW dock men den är i alu och måste tänka på vikten
Lutar åt min pinto turbo maskin just nu för enkelhetens och ekonomins skull. Men målet är ev en bmw v8 med turbo lite synd att det är BMW dock men den är i alu och måste tänka på vikten
aha ok låter kul o anorlunda.. lycka te kommer följa!!
TwinsBilOchPlat: Kanske när dom är demonterade igen. Ska bara gå igenom besiktningen sen säljs dom eller kastas. Vill ha liiite större bromsar tror jag