Köp VW, förslagsvis med 1.8 eller 2.0 motorn, slitstarka bilar. Sitter i bla Golf, Passat, Vento, Cordoba osv. Köp en så rostri bil som möjligt, enklare fel som "morrande" bakhjulslager, drivknutar är busenkla att åtgärda. Om din budget är ca 10", kolla de på bilar kring 13-15", går alltid hitta någon som satt "fel" pris från början o blir överlycklig när en normal person hör av sig som inte börjar med "Sista pris, kompish?", råkade utför det när jag kollade på bil åt bror min i somras, var en Audi A6 Avant 2.8 -99 som va annonserad för ca 40", vi ringde åkte o kollade, väl på plats så tyckte han att "två så trevliga pågar kan få den för 27", e så jäkla trött på alla sista pris kompisar så ni anar inte"
. Dock köpte vi inte bilen då bror min inte gillade fyrhjulsdriften, men 27" för en A6 Avant 2.8 -99 med 19000 mil får anses vara ett vettigt pris
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure