2867
Sök

När skrattade du senast??

42 Inlägg
24 maj 2006
#21
justen skrev:
Reggin skrev:
Jag fick en skrattattack för sisådär 13 sekunder sen när jag tänkte på hur tråkigt människan som skapade denna topicen hade när han skrev den! tongue
Ja visst var det kul..
Nu skrattade jag big_smile


Avstängd
1 106 Inlägg
24 maj 2006
#22
När jag kollar på Mr Bean.

Livet startar vid 220 km/h

166 Inlägg
24 maj 2006
#23
Nyss... farfar åker till flygplatsen för attt hämta min farbror, planet landar ca.18.00, klockan 20.00 ringer farfar och säger "jag hittar inte bilen" 2 minuter senare ringer farbror och säger.. " jag hittar inte farfar"
då har farfar sprungit runt och letat efter bilen och farbror efter farfar..  kom ihåg vart man ställer bilen ?

M-Sport

Avstängd
1 106 Inlägg
24 maj 2006
#24
Rillskoo skrev:
Nyss... farfar åker till flygplatsen för attt hämta min farbror, planet landar ca.18.00, klockan 20.00 ringer farfar och säger "jag hittar inte bilen" 2 minuter senare ringer farbror och säger.. " jag hittar inte farfar"
då har farfar sprungit runt och letat efter bilen och farbror efter farfar..  kom ihåg vart man ställer bilen ?
Den va bra.

Livet startar vid 220 km/h

Veni Vidi Vici
126 Inlägg
26 maj 2006
Trådstartare
#25
Finns det inga fler glada på forumet?

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
26 maj 2006
#26
jag får typ ett asgarv varje dag med mina polare.. vi har så jävla kul ihop..

12 086 Inlägg
26 maj 2006
#27
Jag garvar jämt.. senast när jag läste den här tråden

Avstängd
1 106 Inlägg
26 maj 2006
#28
Jag skrattar ofta. Speciellt när en kärring beter sig konstigt. På Brunnsbotorget i Hisingen så såg jag en kärring prata med sig själv. Hon sa så:"Johan vänta där! Jag vill följa med dig mamma. Nej! Vänta där jag kommer snart". O När jag var i stan så såg jag en full gubbjävel snacka med sig själv då sa han:"jag njuter av att pissa på mig. Jag njuter av att vara full. Jag är dålig på att göra cigaretter. Jag njuter av att vara smutsig. Hurra! Jag kommer att bajsa på mig om några minuter snart. Va roligt att jag ska bajsa på mig snart". Han var packad som fan! Jag åkte då med bussen då jag inte åker med bil till stan så ofta.

Livet startar vid 220 km/h

yeeah baby
50 Inlägg
26 maj 2006
#29
typ när en kund på jobbet tjatade om att hans flamskydd på sin v8 va för litet för "hans granne hade sagt det"och chefen svarar...du...dom stora firmorna i usa...mercruiser som bygger dom här maskinerna...jag tycker vi låter dom avgöra den frågan..och inte lyssnar på massa grannar o folk på stan..för inte fan är dom motor inkenigörer (stavning) då höll jag på att garva ihjäl mig..dock fick jag hålla mig då man absolut inte kan garva en kund i ansiktet..
kan ju bara säga att tjatandet slutade efter detta;P

1 567 Inlägg
26 maj 2006
#30
När jag monterade mitt  nya volvo emblem på 940:in och det hamnade upp och ner.Fast det såg först när jag monterade ditt grillen igen på bilen....Då skrattate jag utåt fast jag grät inombords...

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

608 Inlägg
26 maj 2006
#31
jag skrattade senast just precis när jag läste igenom hela den här tråden big_smilebig_smilebig_smile

old volkswagens never die,they just get lower:D

Lada-missbrukare
566 Inlägg
27 maj 2006
#32
Minns inte exakt när jag senast skrattade, men på valborgsmässoafton blev det en hel del garvande...var me kompisarna vid en villa..han som äger villan skulle då göra opp eld...allt började bra...de började brinna braa...men så började skorstenen läcka...hela villan blev rökfylld... Inte nog med det, då han skulle öppna kaminluckan så ramlade hela luckan loss...haha...ja vred mejj gul å blå av skratt...(klockan va typ 2 på natten..stort rolighetskrav den tiden på dygnet) hahah

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"

676 Inlägg
27 maj 2006
#33
http://www.bestofgooglevideo.com/index.php?page=41   klicka på videon "horny dog" där har du nog årets asgarv big_smile jag garvade då i en halvtimme efter denna big_smile


Veni Vidi Vici
126 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
#34
jens volvo in sports skrev:
jag skrattade senast just precis när jag läste igenom hela den här tråden big_smilebig_smilebig_smile
Då har tråden fyllt sin funktion wink

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

33 Inlägg
28 maj 2006
#35
Skrattade senast idag...Skratt fölänger ju livet, så det är bara att skratta vidare... wink

Veni Vidi Vici
126 Inlägg
30 maj 2006
Trådstartare
#36
rancho skrev:
Skrattade senast idag...Skratt fölänger ju livet, så det är bara att skratta vidare... wink
Precis. wink

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

390 Inlägg
30 maj 2006
#37
skrattade för nån timme sen över hur tragisk jag såg ut när jag fick lov o tvinga i mig i min gamla balklänning för o fotograferas. skrattar nog oftast åt mig själv faktiskt.. bra med lite självdistans wink
Senast redigerat av airam (30 maj 2006)


88 Inlägg
30 maj 2006
#38
Det är inte ofta jag verkligen skrattar längre hmm men senast jag gjorde det var första gången jag såg det här klippet på en Volvo 240

http://thumbs.vidiac.com/F2F185F0-BE1F-4D75-9EFF-4BC612863ADA.jpg
Click here to see Video

big_smile


Herr
1 722 Inlägg
30 maj 2006
#39
Hahhaha, ja den där volvofilmen va sjukt nice big_smile hahaha, stakkarn!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

1 396 Inlägg
30 maj 2006
#40
Hahaha jag skrattar varje gång jag ser den

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT


Sök