4008
Sök

Stöld ligan i uddevalla..

918 Inlägg
5 april 2010
Kanske borde införskaffa lite hederliga rakblad till bilen roll
Senast redigerat av WoozyDozz (5 april 2010)

177 Inlägg
5 april 2010
Skaffa dekalen "This property is protected by a pittbull with AIDS" funkar fint på X5an iaf... big_smile  Och vem vet det kanske är sant.... hahaha.

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

GREASEMONKEY
822 Inlägg
8 april 2010
Konstigt att folk snor usa-blinkers :S kostar ju inte mycket alls .. måste ju vara epa/a-traktor kidz .. skulle jag gissa, studiebidraget ger ju inte mycket liksom, en del väljer nog att sno då kanske .. sen finns det andra prylar som är poppis att sno så som R-vingar och shit .. ligger ju mer pengar i det liksom, helt sjukt stört att det finns folk som trivs med att sno andras saker .. stryk ska dom ha !

Mvh S.Österdahl

Musiker
472 Inlägg
8 april 2010
Jag har haft flera bilar under tiden jag bott i Uddevalla... Men man verkar mest vara inriktad på stöld/slakt av Volvo här!

Inga bilar har det hänt något med förutom min 850 GLT, som blev stulen, plundrad och slaktad!

Svärfars 740 som jag hade lånat parkerade jag på Lancaster i EN dag, den blev det stöldförsök på men idioterna till "biltjuvar" fattade inte hur man tjuvkopplar så man nöjde sig med att fika upp fikan i handskfacket ock orsaka nedsmulning av läderklädseln! lol

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Diktator
968 Inlägg
8 april 2010
det kanske är samma liga som snor ventil hattar :S

Musiker
472 Inlägg
9 april 2010
Brandis skrev:
det kanske är samma liga som snor ventil hattar :S

Hahaha... De snodde fan mina ventilhatar till 850:in innan de stal själva bilen! lol

EDIT: Jag fattar bara inte varför de struntade i kammarna när de ändå höll på och plundrade motorrummet???
De kanske blev påkomna av någon eller så var de bara korkade... Vita blinkers ville de tydligen ha i alla fall och barnstolar och leksaker och verktyg men framförallt recept på Alvedon, bilens antenn som de inte förstått sig på att skruva loss utan bröt av istället och sist men inte minst en gammal solblekt backspegelprydnad som inte var värd ett piss men hade ett oerhört nostalgiskt värde för mig! sad

Sedan glömde de visst kvar sin trädgårdsslang i bagaget... roll
Senast redigerat av Ras_J (9 april 2010)

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Sök