Som rubriken lyder. Allt fler skaffar sig Facebook, är du en av dom? Vad tycker ni om det nya utseendet? Om det ska börja kosta, kommer ni betala för tjänsten då?
Gå med i denna grupp också: www.facebook.com/group.php?gid=317691552027 Och bjud in alla dina vänner osv osv. Om du vill veta vad gruppen är för något innan du ens trycker på länken. Så är det en grupp som ska försöka bli störst med flest medlemmar på hela FB.
Som rubriken lyder. Allt fler skaffar sig Facebook, är du en av dom? Vad tycker ni om det nya utseendet? Om det ska börja kosta, kommer ni betala för tjänsten då?
Gå med i denna grupp också: www.facebook.com/group.php?gid=317691552027 Och bjud in alla dina vänner osv osv. Om du vill veta vad gruppen är för något innan du ens trycker på länken. Så är det en grupp som ska försöka bli störst med flest medlemmar på hela FB.
Jodå, klart man har. Det händer ju så lite här på gorg då och då så man måste ha backup. Facebook, garaget & gmail är konstant öppna.
Men betala är jag tveksam till, lika tveksam som att betala för att sitta på garaget. Det finns alltid alternativ om det skulle hända, men med sidor av denna storlek ska det inte vara någon fara pga all reklam. Finns alltid folk som vill göra reklam för sina produkter och då är det bättre för de som har sidorna att ha fler användare än att ta betalt av dessa...
Jag skulle bli oerhört förvånad om "facebook" skulle börja ta ut avgifter av sina användare, kommer aldrig hända. Hela systemet bygger ju på att dom vill att alla ska ha en "facebook", om dom tar ut avgifter kommer folk sluta använda det. Dessutom tror jag redan att dom får in tillräckligt med intäkter på reklam osv.