När vi väll har kommit så pass långt att bilen står på alla fyra och rullar motorn går inredning klar bakaxel klar och allting, så uptäcker vi något extremt tragiskt Min kylare läcker som ett soll
Tar runt 2-3 timmar så är det så lite vatten att det inte kan läcka mer tråkigt nog!
Så måste köpa mig en ny nu, då det inte är någon ide att laga den gammla!
Samt att Ägarbevis papprena har inte kommit hem än heller så man kan åka och besikta den
Samt att Ägarbevis papprena har inte kommit hem än heller så man kan åka och besikta den
mer än 3 veckor sen nu!
Men är ägarbytet genomfört då? Du behöver ju inte papprena rent fysiskt för att kunna åka till bilprovningen.
Edit: Du behöver förresten inte ens stå som ägare, går utmärkt att besiktiga bilen ändå... (fast då vill det ju till att föregående ägare har den påställd och försäkrad fortfarande)
mer än 3 veckor sen nu!
Men är ägarbytet genomfört då? Du behöver ju inte papprena rent fysiskt för att kunna åka till bilprovningen.
Edit: Du behöver förresten inte ens stå som ägare, går utmärkt att besiktiga bilen ändå... (fast då vill det ju till att föregående ägare har den påställd och försäkrad fortfarande)
Nej bytet har ju inte blivit gjort än jag står inte på bilen än och bilen är avställd och ej försäkrad!
Update: Sådär, har fått tag på förra ägaren oh nya bevis papper är inskickade, samt att jag tog en sväng förbi skroten och hita en ny kylare till bettan för 350:- har suttit på en 2,0 gsi innan men det spelar ju ingen roll så nu är vi tillbaks på banan igen
Bilder kom snart då jag just nu sitter på "garage" datorn
Efter lite om och men så vart beslutet att ALLA dekaler ska bort och efter 3-4 timmar har vi kommit så långt Sjukt segt och svårt att få bort det, då dekalen är så tunn och känslig och går sönder för ingenting
Nu är dekalerna borta, och Lack skador kom fram under dekalerna, och att små vart på grund av dom dryga dekalerna samt dåligt grund arbete, Men det lagas nu och bilder kommer snart då min internet på nått sätt inte vill ladda upp bilder, men kommer så fort jag får upp dom!
EDIT: Sådär det var vist datorn som spökade men nog om det nu kommer bilderna
De börja ju ta sig nu blev mkt bättre utan dekalerna på sidorna och nu är de bara tonade baklysen kvar så har du en kanon läcker gsi keep up the good work !!!
De börja ju ta sig nu blev mkt bättre utan dekalerna på sidorna och nu är de bara tonade baklysen kvar så har du en kanon läcker gsi keep up the good work !!!
tackar tackar Mjo det var det verkligen
Jag har funderingar på ett par baklysen som ser precis lika dana ut bara att allt som är krom i dom är Svart istället har hittat sådana och funderar på att köpa sånna istället så ska bara sälja dessa!
Jag har funderingar på ett par baklysen som ser precis lika dana ut bara att allt som är krom i dom är Svart istället har hittat sådana och funderar på att köpa sånna istället så ska bara sälja dessa!
aaah men då hade ja köpt ett par orginal lysen billigt och tonat ner dem istället ! men de är ju min åsikt
aaah men då hade ja köpt ett par orginal lysen billigt och tonat ner dem istället ! men de är ju min åsikt
hehe okej, nja, det blir nog som planen är smma lysen fast i svart