Har total missat att Spendrups har lanserat en tillfällig ölsort, som heter Pistonhead. Kommer finnas i butik under tre månader så blir fint mot våren när man ska ut och glida, avnjuta en kall rock n roll öl i baksätet. någon som testat den ännu? Finns lite info om den här. http://www.sportbilen.se/page.php?id=46150
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Jag ska prova den imorn och ser fram emot att se hur den smakar. Sen är det ju alltid så att smaken är.. som baken! Sen som det nämndes tidigare är det ju synd om det verkligen är en öl som faller en in i smaken och så finns den bara till försäljning under tre månader.
Ojj vad negativa alla låter, nu kanske man inte vågar smaka dom jag köpt, haha. Iofs är jag förkyld så jag känner nog ingen smak ändå, så jag kanske ska passa på att dricka upp dom nu då.
Nåja, den är väl helt okej men inte nå första val direkt lite för klen i smaken med lite för mkt citrus inlägg, som dom förövrigt förklarar den som. 6 av 10
Den har ju en ganska snabb halvstark smak och realtivt lite eftersmak. Bra "sällskapsdryck" Kanske borde jämföras mot Budweiser, Miller eller nåt annat som kan vara snarlikt om man ska få nån bra bild om den är god eller inte inom sin egen kategori.