Då var det dax att starta en liten projekttråd. Min första så får se vad det blir av med den
Utgångs projektet är en Volvo 740 gl -88
Sommaren 2009 var det dax för projekt 3 veckor [x] Byta front till 940 [x] Lägga igen list hålen (Dörrar å framskärmar? [x] Kapa bort lite ur skärmkanterna bak (Ska sänkas mera) [x] Byta till ny vindruta [x] 850 R Stötfångare [x] 850 R Bakstötfångare [x] Volvos dyra sidokjolar [x] K3 speglar med blinkers [x] 18 tums fälgar [x] R-vinge [x] Byte av lampor (Baklampor, sidoblinkers m.m) [x] Lack av bilen [x] Ny japs dämpare å bygge av avgassystem [x] montering å inpassning av allt
Dyra sidokjolar från L-m-r.se
Vinge å bakstötis provonterat
Listhål igen svetsade å överspacklade å färdig grundad
en stycke framskärm klar
Helt färdig grundad väntade på biltransporten när jag tog detta kort
Klockan 03 på en torsdag kväll var den färdig för lack Lagom segt att börja jobba klockan 7 på morgonen
Färdiglackad
monterat vinge å bakstötisen
Ute å luftar den lite
samma vecka som den blev klar blevdet en fotoshesh med mikael (855_R på garaget)
Marcus_89: Haha precis jag skicka inlägg så såg jag det Men helt klart bra val ! Men effkten då ?
Mvh
effekten blir det inte någon jätte stor förändring på just nu Ska reggan med denna motorn i å för att få igenom den lättare så tänkte jag behållan orginal ett tag men sen efter besiktningen så blir det nog lite annat