har sätt en polis husbil iaf men inga sportbilar !
Hehe det har jag också Den har dom när dom ska ut å kampa hehe
haha jag var tvungen att ta bild på den.. tycker den var så klockren jag tror dom har den och kör ut kriminella folk i skogen med en burk vasselin och har en myskväll ^^
Japp, vill du också vara med så kan du ta en tur till Stureplan en fredag-lördagskväll
I Stockholm (Nacka/Värmdö) har dom fyrhjulingar iaf Inga sportbilar men men
Finns väl ändå ingen anledning för polisen att ha sportbilar? Bättre o satsa på sporthojar som man får för en tiondel $ av en sportbil
Finns flera BMW som ägs av polisen i stockholm men körs av säpo osv... Även flera vanliga bilmoddeler.... Tex vw passat och sånna som körs av polisen nacka värmdö har inga fyrhjulingar själva men dom förvaras i nacka polisens garage! Dock e dom sällan ute med dom.. Å dom kan fan inte köra dom heller;)
I malmö har dom en 940 utanför ett av polishusen, har för mig det är en gl också. Där mamma och pappa bor finns det inga poliser mer än 1-2 timmar var annan dag ej på helger.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
I malmö har dom en 940 utanför ett av polishusen, har för mig det är en gl också. Där mamma och pappa bor finns det inga poliser mer än 1-2 timmar var annan dag ej på helger.
spelar ingen roll om de står gl på den lr ej behöver inte vara de för det haft en sån bil och den hade turbo motorn som original även fast de stog gl på den så de är inge märkvärdigt då de är spec beställda bilar 9 av 10 gånger