känns som R32an har ligger först just nu. båda kunna ha en bil som dra i väg bra rakt fram och ändå kunna köra brett när man känner för det sen är ju motor och drivlina bra på dom också. hur är motor och drivlina på m3an?
precis som alla andra bmws tot skottsäker tål sjukligt mycket stryk innan nått rasar
hade varit skoj i framtiden att sätta en turbo på m3an. så undrar lite hur mycket växellåda pallar och sånt?
drivlinan finns de folk som kört 1000 hp + på tex limmet hade den 5 växlade lådan
32:an äter ju m3:or till frukost. De är så mycket råare. Skiljer 0.4 sekunder 0-100 original men med bara BPU-trim så dödar du m3:an ännu hårdare. Och när det svänger ska vi ju inte gå in på för där har m3:an inte suck alls. Högerstyrt är bara jobbig första timmen men sen är det inga problem alls
32:an äter ju m3:or till frukost. De är så mycket råare. Skiljer 0.4 sekunder 0-100 original men med bara BPU-trim så dödar du m3:an ännu hårdare. Och när det svänger ska vi ju inte gå in på för där har m3:an inte suck alls. Högerstyrt är bara jobbig första timmen men sen är det inga problem alls
så den är så pass mkt bättre? vad menas med BPU-trim? högerstyrt stör mig inte alls!
32:an äter ju m3:or till frukost. De är så mycket råare. Skiljer 0.4 sekunder 0-100 original men med bara BPU-trim så dödar du m3:an ännu hårdare. Och när det svänger ska vi ju inte gå in på för där har m3:an inte suck alls. Högerstyrt är bara jobbig första timmen men sen är det inga problem alls
så den är så pass mkt bättre? vad menas med BPU-trim? högerstyrt stör mig inte alls!
Basic Performance Upgrade, att du typ "släpper lös" de rätt tyglade hästkrafterna i de japanska super-maskinerna, mer eller mindre. Typ i form av ett standard "Steg 3"-kit till en turbo-bil, plus ev. några till delar.
Ej så insatt i bilarna, men då jag läste "ny bil" så tänkte jag mig en från 2010.... men ser nu att båda är från tidig stenålder! Hade i så fall valt Japsen, då Tysken ser alltför tråkig ut.
Senast redigerat av FordRSC (2 mars 2010)
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Ej så insatt i bilarna, men då jag läste "ny bil" så tänkte jag mig en från 2010.... men ser nu att båda är från tidig stenålder! Hade i så fall valt Japsen, då Tysken ser alltför tråkig ut.
jag skrev bmw e36 och skyline r32. svårt att gissa att dessa inte är från 2010. jag skulle inte kunna ha en ny ny bil. roligare med äldre!
Ej så insatt i bilarna, men då jag läste "ny bil" så tänkte jag mig en från 2010.... men ser nu att båda är från tidig stenålder! Hade i så fall valt Japsen, då Tysken ser alltför tråkig ut.
jag skrev bmw e36 och skyline r32. svårt att gissa att dessa inte är från 2010. jag skulle inte kunna ha en ny ny bil. roligare med äldre!
Yepp, men har noll koll på vilken årsmpd en BMW e36 är, men nu vet ja Lycka till med ev köp
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Ej så insatt i bilarna, men då jag läste "ny bil" så tänkte jag mig en från 2010.... men ser nu att båda är från tidig stenålder! Hade i så fall valt Japsen, då Tysken ser alltför tråkig ut.
jag skrev bmw e36 och skyline r32. svårt att gissa att dessa inte är från 2010. jag skulle inte kunna ha en ny ny bil. roligare med äldre!
Yepp, men har noll koll på vilken årsmpd en BMW e36 är, men nu vet ja Lycka till med ev köp
32:an äter ju m3:or till frukost. De är så mycket råare. Skiljer 0.4 sekunder 0-100 original men med bara BPU-trim så dödar du m3:an ännu hårdare. Och när det svänger ska vi ju inte gå in på för där har m3:an inte suck alls. Högerstyrt är bara jobbig första timmen men sen är det inga problem alls
Rakt fram håller jag med dig, men inte när det svänger. Antingen det eller så är R32 grymt mycket bättre än vad R33 är, vilket jag tvivlar på. Har du ens kört M3 E36?
Skyline är rå (Vilket inte är enbart positivt, med rå menas också inredning i japansk plast av värsta sorten tex) och lite snabbare rakt fram, M3 bjuder på precision och är finstämd samt har betydligt bättre upplevd kvalitet. Upp till TS vilket denna föredrar...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.