3573
Sök

Bmw E36 M3 3,2 VS Nissan Skyline R32 GTR

283 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#81
j0cke90 skrev:
Ja har själv funderat på båda, hade valt r32an utan att tveka OM den inte hade varit högerstyrd och haft så ful och tacky inredning(men nu var du ju inte ute efter komfort, men tänk på att du kanske vill köra längre sträckor nångång också). men e36 karossen känns som att den tappat så otroligt i status.. så kan inte direkt rekommendera nån av dem. men klarar du dig utan komfort och att köra på högersida så kör absolut r32 smile!!

tråkigt att dom tappat i status som du säger. karossen är väldigt vanlig och kan fås väldigt billigt. e30 jag kör nu är ju mycket svårare att hitta rostfri och fin som min.
Men r32 är nog mer min stil.


fotograf
119 Inlägg
3 mars 2010
#82
ralle_xtreme skrev:
j0cke90 skrev:
Ja har själv funderat på båda, hade valt r32an utan att tveka OM den inte hade varit högerstyrd och haft så ful och tacky inredning(men nu var du ju inte ute efter komfort, men tänk på att du kanske vill köra längre sträckor nångång också). men e36 karossen känns som att den tappat så otroligt i status.. så kan inte direkt rekommendera nån av dem. men klarar du dig utan komfort och att köra på högersida så kör absolut r32 smile!!

tråkigt att dom tappat i status som du säger. karossen är väldigt vanlig och kan fås väldigt billigt. e30 jag kör nu är ju mycket svårare att hitta rostfri och fin som min.
Men r32 är nog mer min stil.

Ja e30 karossen är 100ggr coolare, de är synd att e30 m3.orna ligger så högt i pris, annars hade ja köpt en sån direkt!


Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 mars 2010
#83
Aerodynamik skrev:
CarpeDiem skrev:
ralle_xtreme skrev:
är inte ute efter komfort smile jag gillar racing!

Du får ju racing-känsla med en M3:a, inte sant?

//CarpeDiem wink

Vad är mer racing med M3 än GT-R? Lite för och nackdelar kan du ju gärna säga smile

http://image.turbomagazine.com/f/9321610+w750+st0/0612_turp_09z+1995_bmw_m3_e36+interior_view.jpg
Stolar(!), ratt (i vanliga fall en 3-ekrad sportratt och inte den på bild), växelspak (bakgrundsbelyst, enormt skön att greppa) instegslister, Instrumenthus. Går att fortsätta!

Minus för fula eftermarknadsmätare i A-stolpen som förstör intrycket, sen när är racing= 100 displayer, mätare, DVD i mittkonsol, superstereo, eftermarknadsratt som ser ut som ett rymdskepp, eftermarknads vxl.knopp enligt bild nedan osv. som man ofta (inte alltid) hittar i japs som ägarna påstår är racingbilar?

http://i943.photobucket.com/albums/ad277/Doom_alive/R32%20GTR/Interior.jpg
Nu skall vi se, ytterst mycket 90-tals Nissan känsla a´la Almera eller Primera. Vanliga släta stolar, samma (eller liknande) glatta plastiga instrumentbräda, orginalratt liknar Primera (i detta fall kommer ex från R33), samma spakar för blinkers, vindrutetorkare etc (Komplett med Happy meal-varning) Växelspaksknopp känns tagen från Primera P11 (ex. gäller R33)

Samma "2 nyanser av grått" tema som präglar japs från 90-talet. Så, tja vänder på frågan. Vart är en orginal Skyline mer "racing" än en orginal M3?
Senast redigerat av Rquired (3 mars 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

283 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#84
j0cke90 skrev:
ralle_xtreme skrev:
j0cke90 skrev:
Ja har själv funderat på båda, hade valt r32an utan att tveka OM den inte hade varit högerstyrd och haft så ful och tacky inredning(men nu var du ju inte ute efter komfort, men tänk på att du kanske vill köra längre sträckor nångång också). men e36 karossen känns som att den tappat så otroligt i status.. så kan inte direkt rekommendera nån av dem. men klarar du dig utan komfort och att köra på högersida så kör absolut r32 smile!!

tråkigt att dom tappat i status som du säger. karossen är väldigt vanlig och kan fås väldigt billigt. e30 jag kör nu är ju mycket svårare att hitta rostfri och fin som min.
Men r32 är nog mer min stil.

Ja e30 karossen är 100ggr coolare, de är synd att e30 m3.orna ligger så högt i pris, annars hade ja köpt en sån direkt!

jag har garage och pengar men inte tid att bygga något roligt av den. annars hade jag gjort det. e30 m3 är dom fetaste bmw som finns smile


283 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
#85
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:
CarpeDiem skrev:

Du får ju racing-känsla med en M3:a, inte sant?

//CarpeDiem wink

Vad är mer racing med M3 än GT-R? Lite för och nackdelar kan du ju gärna säga smile

http://image.turbomagazine.com/f/932161 … r_view.jpg
Stolar(!), ratt (i vanliga fall en 3-ekrad sportratt och inte den på bild), växelspak (bakgrundsbelyst, enormt skön att greppa) instegslister, Instrumenthus. Går att fortsätta!

http://i943.photobucket.com/albums/ad27 … terior.jpg
Nu skall vi se, ytterst mycket 90-tals Nissan känsla a´la Almera eller Primera. Vanliga släta stolar, samma (eller liknande) glatta plastiga instrumentbräda, orginalratt liknar Primera (i detta fall kommer ex från R33), samma spakar för blinkers, vindrutetorkare etc (Komplett med Happy meal-varning) Växelspaksknopp känns tagen från Primera P11 (ex. gäller R33)

Samma "2 nyanser av grått" tema som präglar japs från 90-talet. Så, tja vänder på frågan. Vart är en orginal Skyline mer "racing" än en orginal M3?

M3 inredning och r32 inredning går inte att jämföra. en m3 inredning vill man damsuga och putsa på. en r32 inredning märker man inte om den är skitig eller inte för den ser ändå ut som fan tongue


Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 mars 2010
#86
ralle_xtreme skrev:
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:

Vad är mer racing med M3 än GT-R? Lite för och nackdelar kan du ju gärna säga smile

http://image.turbomagazine.com/f/932161 … r_view.jpg
Stolar(!), ratt (i vanliga fall en 3-ekrad sportratt och inte den på bild), växelspak (bakgrundsbelyst, enormt skön att greppa) instegslister, Instrumenthus. Går att fortsätta!

http://i943.photobucket.com/albums/ad27 … terior.jpg
Nu skall vi se, ytterst mycket 90-tals Nissan känsla a´la Almera eller Primera. Vanliga släta stolar, samma (eller liknande) glatta plastiga instrumentbräda, orginalratt liknar Primera (i detta fall kommer ex från R33), samma spakar för blinkers, vindrutetorkare etc (Komplett med Happy meal-varning) Växelspaksknopp känns tagen från Primera P11 (ex. gäller R33)

Samma "2 nyanser av grått" tema som präglar japs från 90-talet. Så, tja vänder på frågan. Vart är en orginal Skyline mer "racing" än en orginal M3?

M3 inredning och r32 inredning går inte att jämföra. en m3 inredning vill man damsuga och putsa på. en r32 inredning märker man inte om den är skitig eller inte för den ser ändå ut som fan tongue

Precis, men det är inte vad ex. Aeroynamik verkar tycka. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

7 120 Inlägg
3 mars 2010
#87
Nej, jag ser inte problemet. Mätare om något är ju racing, gäller att hålla koll på motorn smile
Men skitsamma i interiören, vad är mer racing med M3 om man tänker på saker som spelar roll? wink

German Engineering
9 083 Inlägg
3 mars 2010
#88
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:
CarpeDiem skrev:

Du får ju racing-känsla med en M3:a, inte sant?

//CarpeDiem wink

Vad är mer racing med M3 än GT-R? Lite för och nackdelar kan du ju gärna säga smile

http://image.turbomagazine.com/f/932161 … r_view.jpg
Stolar(!), ratt (i vanliga fall en 3-ekrad sportratt och inte den på bild), växelspak (bakgrundsbelyst, enormt skön att greppa) instegslister, Instrumenthus. Går att fortsätta!

Minus för fula eftermarknadsmätare i A-stolpen som förstör intrycket, sen när är racing= 100 displayer, mätare, DVD i mittkonsol, superstereo, eftermarknadsratt som ser ut som ett rymdskepp, eftermarknads vxl.knopp enligt bild nedan osv. som man ofta (inte alltid) hittar i japs som ägarna påstår är racingbilar?

http://i943.photobucket.com/albums/ad27 … terior.jpg
Nu skall vi se, ytterst mycket 90-tals Nissan känsla a´la Almera eller Primera. Vanliga släta stolar, samma (eller liknande) glatta plastiga instrumentbräda, orginalratt liknar Primera (i detta fall kommer ex från R33), samma spakar för blinkers, vindrutetorkare etc (Komplett med Happy meal-varning) Växelspaksknopp känns tagen från Primera P11 (ex. gäller R33)

Samma "2 nyanser av grått" tema som präglar japs från 90-talet. Så, tja vänder på frågan. Vart är en orginal Skyline mer "racing" än en orginal M3?

lollollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 mars 2010
#89
Aerodynamik skrev:
Nej, jag ser inte problemet. Mätare om något är ju racing, gäller att hålla koll på motorn :)
Men skitsamma i interiören, vad är mer racing med M3 om man tänker på saker som spelar roll? ;)

Mätare behövs, ja.

10st av dem? Nope :P

Racing om något är precis vad man behöver; finns flera fall där hastighetsmätare helt saknas.

Resten, tex. vilken motor är en smaksak som slutar på en låg nivå om det skall disskuteras. Men för att våga mig lite närmre gränsen; Det är konstigt att man så sällan hör japsens motorer hyllas i tex "International Engine of the year award" och så vidare, något Bmws M-motorer längre regerat i sin klass, likaså de vanliga standardsexorna.

Likaså om det skall vara 4WD eller RWD osv, smaksaker. Det har redan konstaterats att det är två grymt kompententa bilar.

Vad som däremot sagts är tex att M3 är en gubbil och R32 är en racingbil. Nu skall vi se; Båda är grymt kompententa bilar, den ena med grym inredning och den andra med Primera inredning. Och vad i detta land luktar mer gubbe än 90-tals Nissan?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Impossible Is Nothing
128 Inlägg
3 mars 2010
#90
Aerodynamik skrev:
vad är mer racing med M3 om man tänker på saker som spelar roll? wink

Förutom att den är snabbare menar du? hmm



Rquired skrev:
(för övrigt, är 8:20 tiden för 3.2 eller 3.0?)

3.2an.
Senast redigerat av brandt_ (3 mars 2010)

3 120 Inlägg
3 mars 2010
#91
camaro67 skrev:
brandt_ skrev:
camaro67 skrev:
Och när det svänger ska vi ju inte gå in på för där har m3:an inte suck alls.

Ja men okej.. Du behöver inte ljuga.

Nurburgring:
    8:22     Nissan Skyline GT-R R32
        8:20 BMW M3 E36


Och ja hade valt m3an alla dagar i veckan, varför? Prestanda, kvalité, körkänsla och samt inte mycket men lite smått komfort. Men visst, vissa gillar ju plastiga japsare så varför inte? lol

m3:an har ju lite mer effekt åxo vilket hjälper ganska mycket på de snabba partierna Nürburgring. Så ta en normal bana så tror jag att du har ett annat resultat. Och effekt handikapet är ju väldigt lätt att ta igen med lite bpu-trim som de flesta har idagens läge

Det stämmer inte, BMW M3 3,2 är snabbare runt knixigare banor med.

Tsukuba: Skyline R32 GT-R 70,00s M3 3,2 68,50s
Bedford West: Skyline R32 GT-R 92,51s M3 3,2 90.53s
Serres: Skyline R32 GT-R 98,30s BMW M3 3,2 96.19s
Hockenheim: Skyline R32 GT-R 78.45s BMW M3 3,2 76,77s
Nordschleife: Skyline R32 GT-R 515,58s BMW M3 3,2 504,53
Senast redigerat av viccoA (3 mars 2010)


7 120 Inlägg
3 mars 2010
#92
brandt_ skrev:
Aerodynamik skrev:
vad är mer racing med M3 om man tänker på saker som spelar roll? wink

Förutom att den är snabbare menar du? hmm

Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:
Nej, jag ser inte problemet. Mätare om något är ju racing, gäller att hålla koll på motorn smile
Men skitsamma i interiören, vad är mer racing med M3 om man tänker på saker som spelar roll? wink

Mätare behövs, ja.

10st av dem? Nope tongue

Racing om något är precis vad man behöver; finns flera fall där hastighetsmätare helt saknas.

Resten, tex. vilken motor är en smaksak som slutar på en låg nivå om det skall disskuteras. Men för att våga mig lite närmre gränsen; Det är konstigt att man så sällan hör japsens motorer hyllas i tex "International Engine of the year award" och så vidare, något Bmws M-motorer längre regerat i sin klass, likaså de vanliga standardsexorna.

Likaså om det skall vara 4WD eller RWD osv, smaksaker. Det har redan konstaterats att det är två grymt kompententa bilar.

Vad som däremot sagts är tex att M3 är en gubbil och R32 är en racingbil. Nu skall vi se; Båda är grymt kompententa bilar, den ena med grym inredning och den andra med Primera inredning. Och vad i detta land luktar mer gubbe än 90-tals Nissan?

Desto fler desto bättre smile
RB26an har inte fått något pris, men hur många GT-R är original på den svenska marknaden? Nästan alla kör med minst BPU som ger runt 350hk, och då är M3an långt långt borta.

Som vi redan sagt förut så är R32 både 4 och RWD, vilket är ett stort plus trots att den väger ungefär lika mycket som BMWn. smile Jag har aldrig sagt att M3 är en gubb-bil, det är en bra bil. Ser rätt tråkig och alldaglig ut, men det finns ju folk som gillar det också..

Tyck vad du vill om interiören, men det är bland det sista jag tänker på när jag sitter i en Skyline. Därmed inte sagt att andra inte gör det wink

Carpediem - Kul att du får skratta lite istället för att säga något vettigt smile
Senast redigerat av Aerodynamik (3 mars 2010)

German Engineering
9 083 Inlägg
3 mars 2010
#93
Aerodynamik: Jag behöver inte säga nåt vettigt eftersom Rquired har helt rätt angående japsbilar.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

7 120 Inlägg
3 mars 2010
#94
CarpeDiem skrev:
Aerodynamik: Jag behöver inte säga nåt vettigt eftersom Rquired har helt rätt angående japsbilar.

Vad bra då, så det är bara att det är fult inne i bilen. Inget annat fel? wink

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 mars 2010
#95
Aerodynamik skrev:
CarpeDiem skrev:
Aerodynamik: Jag behöver inte säga nåt vettigt eftersom Rquired har helt rätt angående japsbilar.

Vad bra då, så det är bara att det är fult inne i bilen. Inget annat fel? wink

Jodå, det går nog att hitta fler om du är intresserad.

Välj mellan:

-Utseendet, och underkategorierna "Orginal (tråkig) " och "Efter transformering till vingraket (Överdriven)"

Och

-Intrycket den ger; "När jag var liten tyckte jag Fast n Furious var ASCOOL, och det gör jag fortfarande"



*Obs, skrivet med glimtet i ögat och grovt generaliserat,  utan någon som helst tanke på att såra någon*
Senast redigerat av Rquired (3 mars 2010)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 mars 2010
#96
Rquired skrev:
Turbovin skrev:
Alltså, en M3 E36 är väl ändå rätt smäckig i inredningen också, i varje fall om man jämför med 5-serien. Jag tycker mer den påminner om en japs invändigt än en "riktig" BMW smile

Men visst är det högre kvalitet invändigt än en japs, men om det är så viktigt tycker jag inte en E36 är rätt bil heller wink

En Skyline går ju med relativt lätta medel att få gå rätt så mycket bättre än en M3 också.

Kan hålla med om att E36 inte lever upp till kassaskåpskänslan i E34 och E32, men smäckig? Tycker du den inredningen är smäckig skulle jag gärna höra hur du beskriver inredningen i bilar neråt på "premiumstegen", Allt från 850 och hela vägen ner till Primera (=ungefär Skyline) wink



Örongodis: http://www.youtube.com/watch?v=wPyoiouZckM

Nu måste jag tyvärr säga imot dig även fasst jag själv är ett stort bmw fan. Om du på den tiden tog det dyrase skinnet och tillläggen på både en e36a och en volvo 850 så fick du faktiskt sämmre kvalitet på skinn och andra detaljer i bmwn än i volvon. Dock känns bmwn mer ihop satt men i det stora hela så är kvaliteten på volvos inredning i 850in bättre än bmws av samma årgång, dock bara e36 dvs.

Mvh

7 120 Inlägg
3 mars 2010
#97
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:
CarpeDiem skrev:
Aerodynamik: Jag behöver inte säga nåt vettigt eftersom Rquired har helt rätt angående japsbilar.

Vad bra då, så det är bara att det är fult inne i bilen. Inget annat fel? wink

Jodå, det går nog att hitta fler om du är intresserad.

Välj mellan:

-Utseendet, och underkategorierna "Orginal (tråkig) " och "Efter transformering till vingraket (Överdriven)"

Och

-Intrycket den ger; "När jag var liten tyckte jag Fast n Furious var ASCOOL, och det gör jag fortfarande"



*Obs, skrivet med glimtet i ögat och grovt generaliserat,  utan någon som helst tanke på att såra någon*

Jaja, det har man ju aldrig hört förut. Jag gillar något mellan vingraketer och original (se bilderna på förra sidan). Om du tycker att dem ser larviga och överstylade ut, fine.. Men jag gillar dem och dem går bra och har potentialen vilket M3 saknar lite pga ingen turbo original. Men visst det håller med en turbo, blir ju dock skitkul vid varje bes. wink

Den sista meningen är ju skitdum, då kan man ju förolämpa både höger och vänster och sen säga sådär. Nä usch. mad

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
3 mars 2010
#98
Design och inredning har alltid varit en smaksak. Tycker varken M3 eller Skyline har någon direkt upphetsande "arbetsplats" men M3:s inredning är i alla fall kryddad med diverse sportiga inslag medans inredningen i Skyline ser ut att vara hämtad direkt från Almera, Sunny eller någon annan vardagsmodell från Nissan.

Fast o andra sidan har Skylines yttre en sportigare framtoning än M3.

Vad beträffar köregenskaperna så låter det som en win-win situation, tvivlar på att du blir besviken på någon av bilarna i det avseéndet. Men oavsett vad du bestämmer dig för så syna till tilltänkta bil ordentligt, en slutkörd bil kan både bli en dyr och farlig historia och det gäller i högsta grad renodlade prestandamonster som M3 och Skyline.


Personligen hade jag dragit lott  wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Allmänt envis
12 512 Inlägg
3 mars 2010
#99
Aerodynamik skrev:
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:

Vad bra då, så det är bara att det är fult inne i bilen. Inget annat fel? wink

Jodå, det går nog att hitta fler om du är intresserad.

Välj mellan:

-Utseendet, och underkategorierna "Orginal (tråkig) " och "Efter transformering till vingraket (Överdriven)"

Och

-Intrycket den ger; "När jag var liten tyckte jag Fast n Furious var ASCOOL, och det gör jag fortfarande"



*Obs, skrivet med glimtet i ögat och grovt generaliserat,  utan någon som helst tanke på att såra någon*

Jaja, det har man ju aldrig hört förut. Jag gillar något mellan vingraketer och original (se bilderna på förra sidan). Om du tycker att dem ser larviga och överstylade ut, fine.. Men jag gillar dem och dem går bra och har potentialen vilket M3 saknar lite pga ingen turbo original. Men visst det håller med en turbo, blir ju dock skitkul vid varje bes. wink

Den sista meningen är ju skitdum, då kan man ju förolämpa både höger och vänster och sen säga sådär. Nä usch. mad

Haha, vill du tolka det på det viset så var så god. Den sista meningen var inget annat än vad den ger sken av, en förklaring av att det inte var seriöst menat. Var det nu ok att skämta om Bmw och solglasögon tycker jag inte det är värre att skämta om Nissan och Fast and furious.

Att japanska bilar generellt ser tråkiga ut orginal är däremot min åsikt, och jag tror knappast jag är ensam om denna. Däremot har turbobilen mer potential rakt fram, till en viss gräns. För visst går det att plocka ut mer effekt, men när det skall upp på höga nivåer måste det börjas byta delar, och då kommer kostnaden igen för turbon M3 aldrig hade (Som tur var).

Däremot har M3, vilket visats i denna tråden, potential när vägen svänger istället. Vilket i kombination med gott och väl tillräckligt med motoreffekt är en trevligare kombination, i mina ögon.

Som sagt, vill du ta åt dig av detta så var så god. Jag bryr mig faktiskt inte, men jag har följt din projekttråd och tycker det blir bra. Har inget emot japs även om det aldrig är en bil jag skulle köpa i första hand.

Turbomatte: Håller definitivt inte med, vet inte hur jag skall utveckla detta ytterligare smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

7 120 Inlägg
3 mars 2010
#100
Rquired skrev:
Aerodynamik skrev:
Rquired skrev:

Jodå, det går nog att hitta fler om du är intresserad.

Välj mellan:

-Utseendet, och underkategorierna "Orginal (tråkig) " och "Efter transformering till vingraket (Överdriven)"

Och

-Intrycket den ger; "När jag var liten tyckte jag Fast n Furious var ASCOOL, och det gör jag fortfarande"



*Obs, skrivet med glimtet i ögat och grovt generaliserat,  utan någon som helst tanke på att såra någon*

Jaja, det har man ju aldrig hört förut. Jag gillar något mellan vingraketer och original (se bilderna på förra sidan). Om du tycker att dem ser larviga och överstylade ut, fine.. Men jag gillar dem och dem går bra och har potentialen vilket M3 saknar lite pga ingen turbo original. Men visst det håller med en turbo, blir ju dock skitkul vid varje bes. wink

Den sista meningen är ju skitdum, då kan man ju förolämpa både höger och vänster och sen säga sådär. Nä usch. mad

Haha, vill du tolka det på det viset så var så god. Den sista meningen var inget annat än vad den ger sken av, en förklaring av att det inte var seriöst menat. Var det nu ok att skämta om Bmw och solglasögon tycker jag inte det är värre att skämta om Nissan och Fast and furious.

Att japanska bilar generellt ser tråkiga ut orginal är däremot min åsikt, och jag tror knappast jag är ensam om denna. Däremot har turbobilen mer potential rakt fram, till en viss gräns. För visst går det att plocka ut mer effekt, men när det skall upp på höga nivåer måste det börjas byta delar, och då kommer kostnaden igen för turbon M3 aldrig hade (Som tur var).

Däremot har M3, vilket visats i denna tråden, potential när vägen svänger istället. Vilket i kombination med gott och väl tillräckligt med motoreffekt är en trevligare kombination, i mina ögon.

Som sagt, vill du ta åt dig av detta så var så god. Jag bryr mig faktiskt inte, men jag har följt din projekttråd och tycker det blir bra. Har inget emot japs även om det aldrig är en bil jag skulle köpa i första hand.

Turbomatte: Håller definitivt inte med, vet inte hur jag skall utveckla detta ytterligare smile

Tar inte så illa upp, tycker bara det är så dumt när folk skriver så..Typ:
Öh, jävla idioter som kör BMW. OBS, ta inte illa upp.

Det låter så fel. tongue Iallafall, dem ser kanske inte jättebra ut men det jag vill få fram är att nästan ingen är original i vare sig motor eller exteriört så alla är unika och de flesta snygga. smile

Nåväl, no hard feelings smile


Sök